Gå til innhold

Duelspecs - vil det komme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en aktiv spiller som både liker PvP og PvE og ergrer meg en anelse over alt arbeidet med å respecce flere ganger i uka, om dagen, fordi jeg vil yte mitt beste i begge områdene.

Leste at blizzard hadde snakket om "duelspecs" på en blizz-con i fjor, men er nysgjerrig på om noen har hørt eller vet noe om dette mer bestemt.

I det minstefall så håper jeg de fikser en enklere løsning med glyphs\talents; at man kan lagre specs\glyphs og betale en liten utgift hver gang eller noe. Det har bare blitt mer stress med glyphs, heldigvis så teller ikke minor-glyphs så veldig mye.

Meh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sidan WOtlk kom har eg no brukt 1600G på Respeccing.

Respeccer for forskjellige encounters og PvP.

Blir eindel gull utav det=/

Men forhåpentligvis er DUalspeccs her i 3.1

Endret av E7ite
Skrevet

Ja, dette kommer til å bli en glimrende feature. Betaler gladelig 1k gull for å "kjøpe" retten til å ha dual specs.

Mulig det blir gratis også, hvem vet.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å betale en større mengde gold hver gang jeg måtte respecce, så lenge man kunne ha forhåndsbestemt speccsa Pvp\pve wise, men hvordan de skal fikse glyph opplegget, ser jeg ingen god løsning på.

Skrevet

Er vel mer det at jeg vil ha "lagret" to specs; pve og pvp, slik at når jeg kommer til trainer så er det to kjappe klikk~50g.

Prisen er helt ok :p

Skrevet

For de som har problemer med respeccing så kan jeg anbefale addonen "talented" - Du bare setter opp de spec'ene du vil ha i f.eks Wowhead og importerer de, så er det bare å importere de som templates og "applye" de hver gang du vil bytte.

Skrevet

Koster det masse gull for å kunne bruke dualspec ler jeg.

Jeg respeccer nesten aldri (er fury), men hadde vært greit å kunne specce prot for å ikke dø på fem sekund i pvp. 21000 hp unbuffed men dør på max 10sekund mot rogues osv, med skjold og defstance. -_-

Skrevet (endret)
For de som har problemer med respeccing så kan jeg anbefale addonen "talented" - Du bare setter opp de spec'ene du vil ha i f.eks Wowhead og importerer de, så er det bare å importere de som templates og "applye" de hver gang du vil bytte.

Seconded. Bruker Talented hele tiden, dog setter jeg opp templates i selve spillet. Da er det viktig å ha oppdatert addon ettersom tooltips ikke alltid er oppdaterte etter patcher ;)

For meg som respeccer omtrent 2 ganger til dagen blir det en gledens dag når dual-spec kommer. tørr ikke tenke på hvor mye gull som har gått vekk i repeccing.

Endret av MrLee
Skrevet
Er vel mer det at jeg vil ha "lagret" to specs; pve og pvp, slik at når jeg kommer til trainer så er det to kjappe klikk~50g.

Prisen er helt ok :p

Jeg leste en bluequote et sted som ga et annet inntrykk, der sa han at det ville bli 2 specs lagret og at du kunne gjøre det utenfor byen for en liten reagent cost, eller i byer hvor det ville være gratis.

Men at det ikke kunne være for dyrt utenfor for da ville alle bare hearthe + summon.

Utfra det virker det jo ikke som at man bare lagrer to specs og respecer som vanlig :o

Prøve å finne den saken :p

Skrevet (endret)
Jeg leste en bluequote et sted som ga et annet inntrykk, der sa han at det ville bli 2 specs lagret og at du kunne gjøre det utenfor byen for en liten reagent cost, eller i byer hvor det ville være gratis.

Men at det ikke kunne være for dyrt utenfor for da ville alle bare hearthe + summon.

Utfra det virker det jo ikke som at man bare lagrer to specs og respecer som vanlig :o

Prøve å finne den saken :p

Leste det en plass jeg også.

Det de jobber med er å få glyphs og action bars til å skifte sammen med spec, om jeg husker rett.

Edit:

3 på rad på topp i forumet. På tide å legge seg :p

Endret av StorPeder
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvilken vei wow går atm, det er da mye bedre at man har pure tanks or pure dps man trenger jo ikke en klasse lengre nesten da, bare skifte hele tiden wow melker spillet alt for mye døds kjedelig

Skrevet

Vedder på at det kommer med patch 3.1. Er ganske grett at de lager dette, men føler det ikke blir så positivt får pure dps classer slik som jeg er(rogue). Når det blir så lett å skifte spec i raid for hybrid classene. :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...