Gå til innhold

Kjente hobbiter tilbake til filmen? LOTR


Zarcaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjølvsagt er det ynskjeleg, ingen vil vel ha ein ny skodespelar til same karakter? Så vidt eg hugsar er Gandalf og Bilbo på plass, det er jo og dei viktigaste karakterane. Sidan filmen skal flettast inn mot LOTR vil dei og kunne bruke Frodo og Sam.

 

Filmane skal sjølvsagt sjåast, uansett kva kritikk dei får.

Lenke til kommentar
Sjølvsagt er det ynskjeleg, ingen vil vel ha ein ny skodespelar til same karakter? Så vidt eg hugsar er Gandalf og Bilbo på plass, det er jo og dei viktigaste karakterane. Sidan filmen skal flettast inn mot LOTR vil dei og kunne bruke Frodo og Sam.

 

Filmane skal sjølvsagt sjåast, uansett kva kritikk dei får.

 

det leste faktisk jeg og, at gandalf og bilbo var på plass, for de har liksom en handling før frodo og resten kom inn i bildet.

 

jeg skal også se den filmen xD

Lenke til kommentar

Litt rart å ha dem med, siden de egentlig ikke har noe med boka å gjøre, men hvertfall den del 2-filmen skal nå knytte sammen historien fra Hobbiten og opp mot Ringenes Herre, så da er det sikkert greit. Og når det først skal gjøres så er det klart at de samme skuespillerne må brukes. De kan f.eks. også bare glemme å hente tilbake Frodo og Sam dersom de ikke får med Elijah Wood og Sean Astin i rollene.

Vet fra før at Ian McKellen kommer tilbake som Gandalf, og mener også å ha hørt at Andy Serkis igjen vil være Gollum. Bilbo har jeg ikke hørt noe om, men det er mulig det er bekreftet av vi får Ian Holm? Vet at mange syns det vil være rart å bruke Ian Holm (som tross alt er en gammel mann, og spiller en gammel Bilbo i LOTR-filmene) til å spille en mye yngre Bilbo i Hobbiten, men han spilte jo også ung Bilbo i tilbakeblikkene som blir vist i LOTR-filmene, og da vil det være mest riktig å bruke ham videre for kontinuiteten sin skyld (siden det virker som de satser veldig på å få flettet Hobbiten-filmen tett sammen med LOTR-filmene). :)

Jeg gleder meg hvertfall veldig, og har stor tro på dette. Men det føles usannsynlig lenge ut til desember 2011. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg er skeptisk til at det kommer to filmer og at den andre skal flette sammen The Hobbit og LOTR. Da må vel manusforfatteren(e) skrive en nye historie. Å skrive like bra som Tolkien er å hoppe etter Wirkola.

 

Jeg synes det høres veldig bra ut. Nå er ikke jeg en fanatisk forsvarer av Tolkien sine bøker heller da.

Men om de gjør det slik får vi jo én sammenhende historie på fem filmer på samme måte som Star Wars, i stedet for to forskjellige historier, noe som gjør det ekstra morsomt å se de i et evt. maraton :D

Endret av GW
Lenke til kommentar
Jeg er skeptisk til at det kommer to filmer og at den andre skal flette sammen The Hobbit og LOTR. Da må vel manusforfatteren(e) skrive en nye historie. Å skrive like bra som Tolkien er å hoppe etter Wirkola.

 

Jeg synes det høres veldig bra ut. Nå er ikke jeg en fanatisk forsvarer av Tolkien sine bøker heller da.

Men om de gjør det slik får vi jo én sammenhende historie på fem filmer på samme måte som Star Wars, i stedet for to forskjellige historier, noe som gjør det ekstra morsomt å se de i et evt. maraton :D

 

noe som gjør det ekstra morsomt å se de i et evt. maraton :D:new_woot:

 

Maraton :D yess da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...