Gå til innhold

Guttetur til syden, hvor?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg og et par andre kompiser har planlagt å bestille oss en 1 ukes sydentur i uke 31.

Vet ikke helt hvor mange vi blir enda. Til nå er vi 3 stk, noen flere har ikke funnet ut om de kan være med enda.

 

Så det jeg lurer på er da om noen kan anbefale et sted for oss.

Vi er alle over 18 år, og leter etter et sted med mye uteliv og festligheter.

Skader ikke om det er billig i butikkene.

 

Alternativer jeg vet om er:

- Ayia Napa i Kypros.

- Sunny Beach i Bulgaria.

 

Har selv vært på familieferie til Kypros, så kunne vært greit å prøve et annet land. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvertfall en ting jeg anbefaler, er å sjekke hvordan det er å leie en leilighet mens dere er der. Da får dere stort sett en kjempediger leilighet med masse soverom og bad og dusjer til en veldig pen pris når dere er mange. Reisebyråene booker sånt også. Hotellrom er ikke kult når dere er mange. Kompis på jobb leier alltid bungalow e.l. når de er i Tyrkia. Da kan de slentre rundt på verandaen, eller inne i huset, og deler det med ingen andre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Satser på å bestille en pakke med leilighet ja! :)

Magaluf så spennende ut!

 

Men det er mulig vi bestiller en 2 ukers tur i steden for 1 uke. Men da er det et lite problem. Har søkt litt rundt på Star Tour og Apollo, og det virker som om det bare er avreise fredag og lørdager?

 

Vi må reise en søndag, mandag eller tirsdag for å kunne få en to ukers tur..

Lenke til kommentar

Hei :) Vi var en gjeng på feste-tur til Sunny Beach (Bulgaria) i starten av august 2008. Jeg må bare få sagt at det var den beste turen noengang. Jeg skal garantert tilbake i 2009. Går nesten ikke en dag utenatt jeg savner stedet. Det er den fantastiske fine stranda. Men i tillegg til den, så er det jo suuuuuper billig. Hvis du er på en bar elr lignede midt i byen, så kan du få et STORT glass med øl for 1 leva (vil si 4kr). Det er vel ikke ille? Hehe. Og det er MASSE diskoteker og barer. F.eks "Den glade viking", det er et skandinavisk diskotek midt i byen. Plass til 2000 stykker der inne. Helt rått. Og all maten der nede er så go. Og den er så billig. Er masse moro å finne på der nede om dagen også. Er vannscootere, golbiler/scootere og sånt til leie, sånn fallskjerm etter båt, og banana båter og masse moro :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...