Gå til innhold

Skummeleste moment på dead space


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal også klare en runde til. Var et fantastisk spill dette her, var livredd hele veien gjennom. Har nå gått til anskaffelse av det til PS3 selv om jeg også har kjøpt det på PC. Vil spille det på den nye 47" tv-en som jeg fikk idag og skikkelig lyd fra høytalerne :D Men de aller aller skumleste stedene i spillet er

når du får de monstrene som ikke kan dø etter deg og du må bare fortsette med ditt mens de er der. Helt vanvittig jævlig :(

Lenke til kommentar

Litt off-topic, men jeg syntes ikke FEAR var skummelt i det hele tatt, Doom 3 var bare skummelt da alt gikk til helvete i begynnelsen, og det begynner å bli en stund siden Silent Hill 3... Resident Evil-serien er ikke vits å nevne, og jeg likte ikke RE4 noe særlig da det ikke føltes som RE i det hele tatt. Vil jeg like Dead Space? GameStop har det til kr 249,-

Lenke til kommentar

Jeg har tydeligvis mistet evnen til å bli skremt av dataspill. Grisedigger Dead Space, men det skremmer meg ikke. Men det hender jeg skvetter nå en necromorph kommer overraskende på meg. Snur meg rundt og tror det ikke er noe bak meg... oops!

 

Nå har jeg begynt å spille igjennom det på impossible og det vil jeg kalle intenst. Er hyperkonsentrert fordi hver tabbe kan føre til at jeg ikke klarer spillet.

 

thecrow77:

Jeg kan anbefale et kjøp av Dead Space. Jeg har spilt det på PS3, men hvis det ikke er nevneverdige forskjeller mellom de forskjellige versjonene er dette spillet løp og kjøp.

Lenke til kommentar
Jeg skal også klare en runde til. Var et fantastisk spill dette her, var livredd hele veien gjennom. Har nå gått til anskaffelse av det til PS3 selv om jeg også har kjøpt det på PC. Vil spille det på den nye 47" tv-en som jeg fikk idag og skikkelig lyd fra høytalerne :D Men de aller aller skumleste stedene i spillet er

når du får de monstrene som ikke kan dø etter deg og du må bare fortsette med ditt mens de er der. Helt vanvittig jævlig :(

 

Den delen hadde jeg glømt! Da var jeg j****** redd! Skalv i flere minutter etter at jeg skrudde av boksen :p

Lenke til kommentar

** mulig spoiler ***

 

er mest skummelt i begynnelsen før du har våpen, mens spillet forsøker å vise deg hva slags spill det er, musikken tar av, det er mørkt og du må bare løpe fra monstrene.

Litt kjipt på impossible når man har lite ammo, men det går bedre etterhvert som man får oppgradert plasma cuttern 100%.

 

Ellers så er det vel ikke så mye annet skummelt. var litt kjipt når man møtte de stasis-soldatene på det andre romskipet Valor eller hva det het. Er ikke skummelt lenger når man har runda det 10 ganger, må gjerne spille flere ganger for å samle trophys. man veit hvor ting kommer, man lærer seg taktikker, det er jo litt kult det, mange triks som man finner ut etterhvert, som å bruke kinesis på laaang avstand mens man står i sikkerhet uten å trigge monsterattack noen steder. uansett en av de beste spillene jeg har spilt på lenger.

 

Håper "Dead Space 2" ikke er langt unna...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...