Gå til innhold

GTA 4 multiplayer

Gjest Slettet+8723

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8723
Skrevet

Okai, jeg tror jeg har gjort alt riktig. Når jeg starter gta står det at jeg er inlogget med min account, jeg har linket clienten min med accounten, og nå lurer jeg på hvordan i allverden jeg kommer meg online og spiller med andre. Kunne noen være så snille å forklare dette grundig?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723
Skrevet

haha, det var jo kjempe lett! Tusen takk:)

Gjest Slettet+8723
Skrevet

Jeg finner ingen spillere da, har skjekket nesten alle seksjonene, og jeg er den eneste. merkelig.

Skrevet

Noen flere som har problemer med multiplayer?

Jeg går inn i game lobbyen og får opp en liste med masse games. Før funka det fint å bare velge et, og så kom jeg inn. Det som skjer bortimot hver gang nå er at jeg joiner, så står det "loading" og så kommer jeg bare til en side der jeg kan lage et nytt spill. Dette skjer 99% av gangene. Utrolig irriterende!

Skrevet

Jeg går inn i game lobbyen og får opp en liste med masse games. Før funka det fint å bare velge et, og så kom jeg inn. Det som skjer bortimot hver gang nå er at jeg joiner, så står det "loading" og så kommer jeg bare til en side der jeg kan lage et nytt spill. Dette skjer 99% av gangene. Utrolig irriterende!

Skjedde med meg før, men den siste patchen fiksa problemet for meg. Installert den, eller?

Skrevet

Skjedde med meg før, men den siste patchen fiksa problemet for meg. Installert den, eller?

Jepp har det... Funker fortsatt ikke :( Det rare er at i begynnelsen etter at jeg fikk spillet så fungerte det. Nå i det siste det har blitt problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...