Gå til innhold

Mulig å opprette filsystem a lá iTunes?


Anbefalte innlegg

Fins det en måte å opprette et filsystem hvor man kan dele inn i forskjellige type mapper etter hva mansorterer etter? Som i iTunes, hvor man kan sortere etter album, artist osv osv. Fins det slike programmer etc. ?

 

Originalinnlegg:

 

Holder for øyeblikket på med å lagre en del manga på harddisken. Det er ikke dette diskusjonen skal handle om, så ikke bry dere om det.

 

Jeg liker å ha litt system, så i det stedet for å ha én stor mappe med masse bilder tenkte jeg å dele litt inn i flere mapper. Jeg vil ha både mapper for sidene jeg laster ned fra, OG forskjellige sjangre innen mangaen (f.eks. hentai).

 

Det jeg da lurer på er om det finnes noe program jeg kan bruke for å lage et slags "multi-bibliotek"? Får å vise hva jeg mener bruker jeg iTunes som eksempel. Man kan sortere etter all musikk, etter artister eller etter album.

 

Jeg vil ha noe lignende for mangaen min. Jeg kan trykke på f.eks. "sider" så sorteres bildene etter hvor de er lastet ned fra, trykker jeg "type" kommer det opp ulike typer manga.

 

Skjønner folk hva jeg mener? Fins det slike programmer? Btw, jeg kjører Mac OS X.

Takker for svar.

 

Endret av Genuine Genes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...