Gå til innhold

Oppgradering av pc, 8800GT SLI?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Hei mitt navn er Gregers og eg har lang erfaring innan skjermkort.

Om eit par månader kjem ATI med nytt skjermkort kalla HD5635i.

Dette er informasjon kun eg og nokre få andre kjenner til.

Kjøp dette, eg kan skaffe deg det billig. Du kan køyre alle spel på det, og ytelsen skyt i veret! SKYT i veret! Eg har ikkje lov å til å gi ut denne informasjonen og får sannsynlegvis sparken pga dette, men eg berre følte eg måtte hjelpe :)

 

Vennleg helsing Gregers

Lenke til kommentar
Hei mitt navn er Gregers og eg har lang erfaring innan skjermkort.

Om eit par månader kjem ATI med nytt skjermkort kalla HD5635i.

Dette er informasjon kun eg og nokre få andre kjenner til.

Kjøp dette, eg kan skaffe deg det billig. Du kan køyre alle spel på det, og ytelsen skyt i veret! SKYT i veret! Eg har ikkje lov å til å gi ut denne informasjonen og får sannsynlegvis sparken pga dette, men eg berre følte eg måtte hjelpe :)

 

Vennleg helsing Gregers

 

Takk for infoen Gregers. Spring til butikkane as we speak for å skaffe meg dette udyret :dribble:

Lenke til kommentar

Ser at Multicom selger 8800 gt for kr. 692.

 

Det er også kommet nye utgaver av Gtx 260, noen sogar klokket opp til 680 MHz (standard 576 MHz), til overkommelig pris. Gigabyte GTX 260+ Super OC (680 MHz) kan kjøpes fra Amentio for kr 1471. De har også en på 650 MHz, men den er dyrere hos Amentio, men kan handles for kr 1379 fra DustinHome.

 

Ser at GTX280 er foreslått, men det er absolutt dårligste alternativ fra Nvidia, dersom du ikke vil ha lavest ytelse/krone. Strømleverandøren din vil derimot gni seg i hendene, for den er helt på topp i strømtrekk. Arvtakern GTX285 derimot, er både billigere, raskere og mindre tørst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...