Gå til innhold

DF.Black Hawk Down er jo konge bra!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Land warrior sin singleplayer var en katastrofe hvertfall. Så fantastisk dårlig AI at man kunne omtrent stå 10cm bak en enemy, hoppe opp og ned og rope "I AM AMERICAN", skyte kameraten som sto 2 meter ved siden av, og soppen ville fortsatt ikke reagere.

For ikke å snakke om når man møtte en fiende i døra, best å springe 10 meter videre, og SÅ snu seg rundt, vente i 5 sekunder, så skyte ja. Det mente hvertfall fienden sine soldater. Må ha blitt trent av Donald Duck tror jeg.

Lenke til kommentar
Land warrior sin singleplayer var en katastrofe hvertfall. Så fantastisk dårlig AI at man kunne omtrent stå 10cm bak en enemy, hoppe opp og ned og rope "I AM AMERICAN", skyte kameraten som sto 2 meter ved siden av, og soppen ville fortsatt ikke reagere.  

For ikke å snakke om når man møtte en fiende i døra, best å springe 10 meter videre, og SÅ snu seg rundt, vente i 5 sekunder, så skyte ja. Det mente hvertfall fienden sine soldater. Må ha blitt trent av Donald Duck tror jeg.

 

Sånn har AI'en til alle spilla i Delta Force serien, inkl BHD.

 

Orka 3-4 missions før jeg ble lei, MP derimot er tøft nok, men foretrekker BF1942 da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...