Gå til innhold

GTX 295 Quad SLI + 3DMark Vantage - 35k - Norgesrekord!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
denne riggen skal ikke på luft, så det blir ikke testet. og den skal i hvert fall ikke testes stabilt!

Så du dropper stabilitets testing? Da regner jeg med at denne riggen kun brukes til å benche da? Det er jo vel brukte penger ;)

 

:)

Kan noe hw uansett bruk være "vel brukte penger".. helt objektivt sett?

Subjektivt sett vil enhver hobby man er "besatt av" ha en kost/nytte-ratio som er omvendt proporsjonalt (i n'te potens) av "god butikk". :p

 

@*dp*/Håkon:

Du havnet vel på top-10 lista på ORben med det flotte resultatet der?

Lenke til kommentar
Kan du senere legge ut maks klokk på luftkjøling av alt 24/7 stabil?

Får ikke mer en 27000 her med stock kjøler.

Skjermkortet Bsod`er også på 691-700 over 1200.

 

denne riggen skal ikke på luft, så det blir ikke testet. og den skal i hvert fall ikke testes stabilt!

 

 

Nice dp!

 

takker mr.king...!!

 

Denne holdningen liker jeg! :new_woot:

Lenke til kommentar
denne riggen skal ikke på luft, så det blir ikke testet. og den skal i hvert fall ikke testes stabilt!

Så du dropper stabilitets testing? Da regner jeg med at denne riggen kun brukes til å benche da? Det er jo vel brukte penger ;)

 

:)

Kan noe hw uansett bruk være "vel brukte penger".. helt objektivt sett?

Subjektivt sett vil enhver hobby man er "besatt av" ha en kost/nytte-ratio som er omvendt proporsjonalt (i n'te potens) av "god butikk". :p

 

@*dp*/Håkon:

Du havnet vel på top-10 lista på ORben med det flotte resultatet der?

 

er vel på 4 når jeg får lagt opp på hwbot.org :D

 

dette har jeg gitt for riggen i sin helhet:

 

5500

4500 x 2

3000

1900

1200

900

1500

 

1200 i nitro bare...

 

tipper jeg prøver å montere mods igjen etterpå, hadde vært GULL med 770 på kjernene.

Endret av **dp**
Lenke til kommentar
denne riggen skal ikke på luft, så det blir ikke testet. og den skal i hvert fall ikke testes stabilt!

Så du dropper stabilitets testing? Da regner jeg med at denne riggen kun brukes til å benche da? Det er jo vel brukte penger ;)

 

:)

Kan noe hw uansett bruk være "vel brukte penger".. helt objektivt sett?

Subjektivt sett vil enhver hobby man er "besatt av" ha en kost/nytte-ratio som er omvendt proporsjonalt (i n'te potens) av "god butikk". :p

 

@*dp*/Håkon:

Du havnet vel på top-10 lista på ORben med det flotte resultatet der?

 

er vel på 4 når jeg får lagt opp på hwbot.org :D

 

dette har jeg gitt for riggen i sin helhet:

 

5500

4500 x 2

3000

1900

1200

900

1500

 

1200 i nitro bare...

 

tipper jeg prøver å montere mods igjen etterpå, hadde vært GULL med 770 på kjernene.

 

Ca samme pris som det ene raidarrayet mitt det :p

Lenke til kommentar

Jeg vet da åssen det er med vår data hobby og pengebruk. Var egentlig ikke det som var poenget mitt. Når man bencher så tar man mindre hensyn til stabilitet. Men når man skal finne en 24/7 klokk som er 100% stabilt, så må man jo bruke tid på dette. 2 timer Prime95 er jo ingenting!

 

Derfor lurer jeg på om du **dp** bare kjøpte denne hardwaren kun for å benche? Ikke 24/7 rigg da?

Lenke til kommentar
Jeg vet da åssen det er med vår data hobby og pengebruk. Var egentlig ikke det som var poenget mitt. Når man bencher så tar man mindre hensyn til stabilitet. Men når man skal finne en 24/7 klokk som er 100% stabilt, så må man jo bruke tid på dette. 2 timer Prime95 er jo ingenting!

 

Derfor lurer jeg på om du **dp** bare kjøpte denne hardwaren kun for å benche? Ikke 24/7 rigg da?

 

jeg har en annen rigg med vannkjølt 920, GB UD-5 6GB 1600 8-8-8-24 osv...

 

edit; så ja, jeg har kjøpt dette for benching.. 295 vil bli brukt i 24/7 maskinen siden.

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

Kan ikke huske sist jeg handla inn noen interne deler jeg hadde bestemt meg for skulle være til 24/7-bruk. Alt blir i prinsippet overklokket så langt det går, før jeg slenger sammen noe ræl til en 24/7-PC. Tror ikke DP er VELDIG annerledes, det er liksom litt rart å ikke kjøre en CPU på tørris/LN2 når den faktisk er tilgjengelig for det formålet :p

Lenke til kommentar
Meget bra Haakon, kult å se deg i siget igjen! Noen skulle laget ekstern PWM til de kortene, har blitt laget til low-end kort så hvorfor ikke til disse?

 

Må fikse deg noen TEK9 5.0 og bra ln2-tilgang så blir det niiice.

 

nitro får jeg tak i ganske greit nå, værre med TEK5.0.. :D

 

blir vel til at jeg bestiller noen, selv om lommeboken slett ikke er klar for det akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...