Gå til innhold

[AoC]Leter DU etter et NORSK guild?


Anbefalte innlegg

Da vil jeg anbefale det guildet jeg er med i:

 

~Norske Folk~

 

 

Norske folk er et Casual guild som holder til på Fury PvP server. Vi ønsker flere til å bidra i våre blodige kamper i Hyboria.

 

 

Norske Folk tilbyr:

- Tilgang til Ventrilo server

- Tilgang til webside med raidplanlegger

- Tilgang til Guild by, Tier 3 under oppbygging nå

- Tilgang til å delta på raids med oss og våre allierte

- Ingen skatt, det er frivillig å donere

- Egen guild "bot"

 

 

Med Norske Folk får du:

- Delta i raids

- Delta i instacer

- Gruppe questing

- PvP

- Trivelig stemning gjennom ingame chat og Ventrilo

 

 

Norske Folk ønsker:

- Aktive og hyggelige mennesker

- At du har Ventrilo installert (ihvertfall for å lytte i raids osv, vi hjelper deg med oppsett ved behov)

 

 

Ønsker du å bli medlem av Norske Folk send meg en privat melding her eller ingame (navnet mitt er "Thormodir")

 

Besøk gjerne websiden vår for mer info-> www.aocnorskefolk.com

 

Du kan også be om guildinvite derfra ved å registrere deg i forumet og be om det i riktig forum.

 

Velkommen til HYBORIA og Norske Folk!

Endret av tormi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å bytta fra PVE til PVP-server når det åpnes for dette gratis snart. Jeg er lvl 80 så jeg kan vel joine med en gang? Hvordan er det nå etter serversammenslåingen? Mye aktivitet på selve serveren og i guilden?

 

Aktiviteten på serveren er knallbra. Veldig mye Zerg da, men det må en neste leve med på en PvP server.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å bytta fra PVE til PVP-server når det åpnes for dette gratis snart. Jeg er lvl 80 så jeg kan vel joine med en gang? Hvordan er det nå etter serversammenslåingen? Mye aktivitet på selve serveren og i guilden?

 

Ja veldig bra aktivitet på serveren. Er storkos dette her. Du er hjertelig velkommen til oss om du ønsker det!

 

Guildnavn:

Ja vi har vurdert det, men nå er vi godt kjent som "Norske Folk" og det er jo akkurat det vi er, vanlige norske folk! Et guild for alle, både casuals og de som er mer raidorientert.

 

Norske Folk vant faktisk avstemningen vi hadde i guildet vårt. Men finnes sikkert andre gode alternativer også :)

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle slenge meg på her!

 

Jeg har en conq 64 på en pve server, men tenkte å starte noe annet.

Gjenoppleve de første 20 magiske lvlene, ja takk!

 

Tror jeg legger til en apply om litt =)

Må bare finne ut hva class je gskal prøve denne gang.

 

Takk for skryt folkens og Zelkin du er hjertelig velkommen!

Lenke til kommentar
Jeg har veldig lyst til og joine. Skal åpne kontoen min nå, når jeg får lønning den 15. :p

MEN jeg har characteren min på Soulstorm eller hva nå serveren het. =/

Kan jeg flytte til en annen server? Eller har den blitt merget sammen med Fury?

Jeg er lvl 54 Conq husker jeg rett. :p

 

Ja du kan flytte den til Fury om du vil. Dette gjør du fra samme siden som du fornyer abonnementet ditt på! Det går relativt kjapt. Tok vel 15 minutt for meg :)

 

Forøvrig har du rett i at Soulstorm er merget MED Fury! Så da er det bare å slenge inn en "søknad" eller ta kontakt med oss når du er inne i spillet igjen :)

Lenke til kommentar
Jeg har veldig lyst til og joine. Skal åpne kontoen min nå, når jeg får lønning den 15. :p

MEN jeg har characteren min på Soulstorm eller hva nå serveren het. =/

Kan jeg flytte til en annen server? Eller har den blitt merget sammen med Fury?

Jeg er lvl 54 Conq husker jeg rett. :p

 

Ja du kan flytte den til Fury om du vil. Dette gjør du fra samme siden som du fornyer abonnementet ditt på! Det går relativt kjapt. Tok vel 15 minutt for meg :)

 

Forøvrig har du rett i at Soulstorm er merget MED Fury! Så da er det bare å slenge inn en "søknad" eller ta kontakt med oss når du er inne i spillet igjen :)

 

Herlig, Det skal jeg gjøre. ^^,

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar
Har dere vurdert å skifte guild navn? Det er sikkert veldig bra for at folk skal legge merke til at dere er norske, men noe litt mer fantasifult kunne vel ikke være vanskelig å finne på.

 

Heisann

 

Siden jeg er med i ledelsen i www.aocnorskefolk.com blir jeg litt nyskjerrig på hva du mener er galt med navnet?

 

Det trenger da ikke være fantasifullt. Vi som starta guildet er muligens for gamle til å ha noen fantasi igjen ;)men guild er det åkke som.

 

Vi er veldig fornøyd og tilbakemeldingene vi får er bra. Vi beskriver jo akkurat det vi er og det er Norske Folk, folk ser med en gang at dette er et norsk guild. All kommunikasjon foregår på norsk.

 

Vi har knapt regler og tvang(altså casual), ei heller skatt. Det får vi nok av in RL i dette langstrakte land. I guilden vår beviser jo folk at de faktisk har folkeskikk også. Og ikke minst, vi kan ikke noe for det men er født i det Norske Folks Ånd. Vi tror på Kardemommeby, politimester Bastian og en dose Flåklypa. Vi er der for å kose oss å ha det gøy.

 

Selv uten å inndra skatt er vi nå godt i gang med å bygge Tier3 by, noe vi er ganske så stolte av. Det viser jo oss at folk trives i guilden. De gir selv om de strengt tatt ikke behøver.

 

Alt i alt synes jeg med flere at navnet er helt toppers. Det virker det som andre synes og siden vi nærmer oss å være ett av de største guild i Conan. Når jeg logga av nettopp var det 42 stk pålogga og kø i raiden som vi kjører på ca 75+(med forkjørsrett til lvl 80)

 

Voldlig

Endret av Voldlig
Lenke til kommentar
Halla, jeg vil også joine guilde deres. Men har bare starta nå da. kjøpte aoc nå:D Får se om jeg liker det eller ikke.

 

Ja du er hjertelig velkommen. Stikk innom forumet vårt og meld din interesse i rekrutteringstråden eller send meg en PM her du så fikser vi det!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel har nettopp tatt turen tilbake til aoc, og serveren jeg er på er jo litt død, guildet jeg var med i er stort sett dødt, selv om et par kamerater nettopp ble med tilbake til hyboria. Og det er ikke aktuelt å bli med i scum igjen, var der en liten periode da rl guildet gikk litt i vasken, ble kun med scum for å prøve ut raiding, og de hadde lette opptakskrav.

 

Så kanskje ting er og faktisk starte helt forfra på fury? Og når dere har så mange folk, er det vel ikke spesielt mangel på classes heller? Eneste jeg ikke gidder å være er dark templar, har en på 80 og det virker ærlig talt(forsatt) som en unødvendig class.

 

Har aoc forresten character transfer ?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...