Gå til innhold

Hva gjør du for å slappe av/nyte/kose deg?

unserheld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå. Jeg begynner å bli lei av å komme hjem for å spise middag for å slappe av foran tvn. Har du et annet daglig nyt? For noen er dette sikkert å røyke sigg 24/7, spille pc osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ofte å sette seg ned foran pc'en etter skolen og se en film eller nyeste episode av en serie :)

Men såklart, dette er ekstra godt etter å ha tatt en joggetur eller annen trening ! Det er kanskje kjedelig og slitsomt å trene, men det kjennes enda bedre å slappe av etterpå ! Anbefaler det..:)

Skrevet
Blir ofte å sette seg ned foran pc'en etter skolen og se en film eller nyeste episode av en serie :)

Men såklart, dette er ekstra godt etter å ha tatt en joggetur eller annen trening ! Det er kanskje kjedelig og slitsomt å trene, men det kjennes enda bedre å slappe av etterpå ! Anbefaler det..:)

okay film, trening, etc synes jeg og

Skrevet (endret)

1,5 t TUNG styrketrening etterfulgt av 45 min PulsSpinn, dusje av meg svetten, og sette meg i boblebadet med en feit pris snus og en kald carb/prot shake. :)

Endret av christer-R
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Workout, dipping tobacco, relax

Skrevet

Noe av det beste jeg vet er å sette seg på rommet, låse døren så en får fred, sitte der med noen kalde øl, høre på knall musikk, og bare la ølet flyte :D

Skrevet

Spiser meg stappmett på taco, setter meg på pcen, skrur på en ny episode av helst Prison Break eller scrubs, og legger inn en snus :) Cola er også sykt digg både mens og etter man har spist taco.

Skrevet
ta en langtur i skogen :) finn deg et pent sted, legg deg til å sove!:) (husk kvikk lunsj) enda bedre med musikk i øra!

samme her, men noe herlig folke musikk/ folke metal på øyrene :)

Skrevet

Det er så deilig selvmotsigende at folk trener for å så ødelegge kapilærårene i musklene med nikotin, ja du hørte meg, du får dårligere kondis også av å snuse. Tards :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...