Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

for liten penis til sex?

Gjest Guest_asdf_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_asdf_*
Skrevet

halloen folkens eg lurer på om 7cm penis er for liten for å ha sex eller noe sånt? og jeg er 15år btw

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penetrasjonen som trengs er ikke så mye, men det varierer fra dame til dame, også da. Skjeden på nesten alle damer er bare 12cm dyp eller noe slikt, men det blir selvsagt slingringsmon og utstrekning og greier. Noen damer liker stimulering av cervix og det som er inni der ved dyp penetrasjon, men det er ikke nødvendig for å ha sex.

Våre nærmeste genetiske slektninger har bare penis på noen få centimeter.

Skrevet

Selvfølgelig vil dama kjenne noe. Blir vel som om du putter en eller to fingre i henne.

Det er uansett mange andre ting du kan og må gjøre for å tilfredsstille og få dama til orgasme.

Skrevet

Nå lo jeg godt med tanke på signaturen min, men uansett, det er tull. Du skal fint kunne pule med 7 centimeter lang penis. Lengden skal ikke ha noe å si så lenge du gjør det riktig. :)

Skrevet
Klarer man å gå over Nordpolen uten ski eller allværsjakke? Det er sikkert mulig, men det er enklere hvis man har riktig utstyr.

Sant, men alt i alt, han klarer sikkert å finne noen til slutt. De fleste gjør det. ;)

Men vil ikke ha lagt på meg oppgaven som skolens mannlige hore og rundbrenner med det samme.

Skrevet (endret)
Har også noe å si om du har 7cm stå eller slapp :!:

Hvorfor skal det ha noe å si?

Selv om han har en penis på 7 cm i slapp tilstand så betyr ikke det at den må bli noe lengre når den er stiv.

Endret av Bruktbilen
Skrevet
Og uhorvelig oppmuntrende, no doubt.

Hvis du var trådstarter og brukte tiden på å starte en tråd, hadde du foretrukket at man var ærlig eller oppmuntrende? Jeg sier jo at det kan gå, noe som er sant. Man kan også si at størrelse ikke har noe å si, men det er jo ikke sant. Så hva tror du han vil høre?

Skrevet (endret)

Det går, om ikke helt fantastisk så vild et gå. Uansett (og nå får jeg sikkert litt pepper og uenighet), hvis du finner en dame som er glad i deg kommer hun ikke til å bry seg nevneverdig om det.

Endret av Capria
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...