Gå til innhold

Har du Nokia E71?


Anbefalte innlegg

Og forresten, LSK? Greit, left soft key, men hvor mange norske brukere vil skjønne det? De færreste kjenner til begrepet soft key.

Joda, jeg har forstått det, men er det noe nytt da? Kan ikke forstå hva som er annnerledes med å åpne tastelåsen nå i forhold til før. (For LSK er den blå knappen på venstre side under skjermen, ikke sant?).

My point excactly, ser ikke hva som er nytt med dette.

 

Stabil og stabil fru blom.

Det er noe feil med din E71. Ta den med til din forhandler og få feilene rettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, da skal jeg redde dagen for Dere som enda ikke har fått dette til...

 

http://themoth.wordpress.com/2009/01/13/up...-euro1-version/

 

Gå inn her og følg trinnene. Ikke gjør noe som ikke står der. Følg instruksene til punkt å prikke med unntak av en ting... BRUK DANSK produktkode...Den får Dere nå:0558784.

 

Etterpå sitter Dere tilbake til Deres originale produktkode...

 

Verre enn det var det ikke.

 

Bare spør om det er noe mer...

 

 

Perfekt! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Ok, da skal jeg redde dagen for Dere som enda ikke har fått dette til...

 

http://themoth.wordpress.com/2009/01/13/up...-euro1-version/

 

Gå inn her og følg trinnene. Ikke gjør noe som ikke står der. Følg instruksene til punkt å prikke med unntak av en ting... BRUK DANSK produktkode...Den får Dere nå:0558784.

 

Etterpå sitter Dere tilbake til Deres originale produktkode...

 

Verre enn det var det ikke.

 

Bare spør om det er noe mer...

 

Glimrende! Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd å få dårlig dekning etter de har installert denne oppdateringen? Jeg har hatt en del tilfeller hvor jeg har mistet dekningen fullstendig midt i Bergen by...

 

Vil gjerne høre om flere har fått samme problem.

 

Mvh Stian Hodne

 

Mobildata Bergen

Lenke til kommentar

Nå er jeg utrolig frustrert! Lastet ned oppdateringa, men hva skjer? JO, hele mobilen krasjer!

Får skrudd på mobilen, men så kommer det er irriternde feilmelding om at oppstarten på telefonen ble mislykket, og jeg må ta kontakt med min nærmeste forhandler.

 

FRUSTRERT

Lenke til kommentar

Nå er jeg utrolig frustrert! Lastet ned oppdateringa, men hva skjer? JO, hele mobilen krasjer!

Får skrudd på mobilen, men så kommer det er irriternde feilmelding om at oppstarten på telefonen ble mislykket, og jeg må ta kontakt med min nærmeste forhandler.

 

FRUSTRERT

Lenke til kommentar
Du som ikke fikk norsk språk, har nok ikke sett min første post i denne tråden. Der står det at du må forandre til dansk produktkode først. For da får du norsk språk med i software'n. Men husk å forandre tilbake etterpå...

 

Jepp jeg har skjønnt at jeg må ha blingsa og ikke brukt riktig nøkkel. Er eneste redninga et nokia servicecenter som installerer skandinavisk språkpakke?

Er det noen måte å installere dette selv?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...