Gå til innhold

Quake Live, andre som er med i beta?


Anbefalte innlegg

I fullscreen på quake live, merker flere enn meg en rar effekt? virker som å se gjennom rundt forstørrelsesglass..

 

Kan hende du har på feil "full screen" oppløsning.

Gå på "game settings" oppe til høyre i vinduet og sjekk ;)

 

Xenfoil:

Har aldri spilt originalen, så jeg vet ikke forskjellen mellom de to. Men det er mulig og få opp konsol i quake 3, samt skrive egen config.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
I fullscreen på quake live, merker flere enn meg en rar effekt? virker som å se gjennom rundt forstørrelsesglass..

 

Kan hende du har på feil "full screen" oppløsning.

Gå på "game settings" oppe til høyre i vinduet og sjekk ;)

 

Xenfoil:

Har aldri spilt originalen, så jeg vet ikke forskjellen mellom de to. Men det er mulig og få opp konsol i quake 3, samt skrive egen config.

 

Du må endre field of view.

 

irriterende at man ikke kan spille private games! I går spilte jeg med en vennine jeg skulle lære q3, på en av serverne fikk vi spille alene en god stund før det kom inn en, med en gang han joina skrev jeg "get out we are developers testing" , så skrev han oh sorry :/ og disconnecta hahah for en dumbass.

Lenke til kommentar
I fullscreen på quake live, merker flere enn meg en rar effekt? virker som å se gjennom rundt forstørrelsesglass..

 

Kan hende du har på feil "full screen" oppløsning.

Gå på "game settings" oppe til høyre i vinduet og sjekk ;)

 

Xenfoil:

Har aldri spilt originalen, så jeg vet ikke forskjellen mellom de to. Men det er mulig og få opp konsol i quake 3, samt skrive egen config.

 

Du må endre field of view.

 

irriterende at man ikke kan spille private games! I går spilte jeg med en vennine jeg skulle lære q3, på en av serverne fikk vi spille alene en god stund før det kom inn en, med en gang han joina skrev jeg "get out we are developers testing" , så skrev han oh sorry :/ og disconnecta hahah for en dumbass.

 

Lurer på hvor strenge de er når det kommer til banning av folk på dette grunnlaget. Kunne godt ha tenkt meg og prøve ut samme taktikken :)

 

Forhåpentligvis kan man hoste privat servere etter hvert. De har iallefall sagt (mener jeg og ha lest) at andre skal kunne hoste servere, men om disse må være public slik at alle kan joine vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Skulle ønske de hadde implementert ranking, og ikke bare nøyde seg med den første treningskampen...

Slik det er nå er det noen som klart ikke skulle vært på den serveren, enten fordi de er for gode, eller for dårlige..

 

Ellers må jeg si jeg trives ganske godt med QL, siden det er perfekt for korte spill når man har tid..

Lenke til kommentar

Aircontrol........NOW!!

(Og norske servers =P)

 

 

Men ja...tror dette blir bra når de får knødd seg ut av beta, private servere kommer opp, og mod-teamsa fixer CPMA greiene. Og forhåpentligvis får vi noen bra maps å spille på. Pr dags dato spilles jo kun 3 maps. Stort sett pga at de andre mapsa suger da.

 

EDIT: Stats og ranking og sånt er noe forbannet piss. Folk quitter før runden er ferdig for å ikke miste stats. Folk stacker teams og spiller så jævlig defensivt...kun pga stats. WTB mer fart og action.

Endret av Ripsta
Lenke til kommentar
ser du en video med aircontrol. Ikke den beste videoen til å vise det men du skjønner vel :)

 

Litt vanskelig og skjønne ut ifra den filmen må jeg innrømme.

Men hvis jeg skulle ha gjettet, så ville jeg sagt at det er det samme som "strafe jumping" i css? Altså at man kan "svinge" og holde på i lufta sånn som man gjør på css surf? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...