Gå til innhold

Forumfest i Trondheim v.3 [18+] | 7. februar | Første post oppdatert 04.02

Zlatzman

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Han skulle på noe hard ass metal crap rundt den tiden ja.

(aspic: hvordan ble det med poker'n?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Alastor:United spiller på søndagen btw.

Skrevet

Anyway, blir jo ikkje akkuart lange tida for eit forumtreff.

Daniel: det er litt på vent atm, eg satsar litt på å få spelt evt. neste søndag. Men sender pm's ut i veka for å høyre om interessa er der.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det hos Ba'al er jo bare vorspiel,vi drar vel ut på by'n etterpå?

Det er jo minstekrav.

Evt kan vi sikkert ta vorspiel del II til Zaltzman(og hans SiT-sofa*grøss*)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Sucks being you... eh jeg mener. Det finnes da lovlig flere utesteder i Trondheim som ikke er 20.

Skrevet

Haha, stemmer it sucks. Klart eg blir med på byen etter endt vorspiel. Har berre høyrt at det ikkje er noko særleg "nivå" over utestadene med +18. Vi smårollingane får finne oss ein fjortisbar :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Naboen er vel helt greit. Vi kan jo ha med oss barnebord. :D

Skrevet (endret)

Etter å ha hørt mer på banda som skal spille på Inferno Kick Off så frister ikke det, da særlig når CC er på 200 kroner, bruker heller de pengene på øl. Jeg er ganske fleksibel på når/ hvor man skal ut på byen, men ca. 23 -> 24 er vel normalt?

Skal en ta buss fra byen går buss 55 RATE direkte til meg, holdeplassen heter Anton Grevskottsvei, da er man ca. 100 meter unna. Ellers kan man stå av ved ICA Tempe, går en drøss med busser dit. Legger ut en kart på hvor holdeplassene er:post-15775-1233861226_thumb.jpg

Endret av Ba'al
Skrevet

Linje 3 stopper forøvrig på de samme holdeplassene, da den kjører ruta til 55 et stykke på kvelden etter hva jeg kan se.

Og vors fram til 23-24 høres greit ut ja :)

Tror egentlig jeg skal melde meg på det her jeg, om dere vil ha med enda en mod :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Color me skeptisk. :p

Neida,bare kom du påsan. :)

Skrevet (endret)

Har mikro og kaffetrakter, skal rydde plass i kjøleskapet så det blir plass til en del sixpacks ;)

Edit: Sjekka nå bussene, glemte tre'rn som også går direkte til Anton Grvskotts vei, så da tar man enten 3E eller 55.

Endret av Ba'al
Skrevet (endret)
Har du noen gang vært på three lions på en lørdag? Litt lurt å komme litt før. :)

Siden vi blir 3 så lønner det seg å ha bord.

4? 5? 6? 20? 70?

eh, ble litt vel spam. Det jeg mente å si var: wh1te stikker ommom her før Three Lions, altså blir nok jeg med ned for kamp.

Endret av Zlatzman
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

This is news to me.Så jeg og mr.Vaage møter deg og Mr.White i byen før vi drar til Three Lions?

En av oss bør booke et bord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...