Gå til innhold

Ny prøveversjon av Chrome 2.0 ute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Google har lagt ut tidlig prøveversjon av nettleseren Chrome 2.0.

Les mer

Mem har de klart å få fikset bank-id slik at man får betalt regningene sine enda? 

Dette har da alltid funket?

Skrevet

Sinnsykt fort de går oppover i versjonsnummer da... Burde prøve å holde seg litt i tøylene syntes jeg, iallefall når det ikke er spesielt store oppdateringer det er snakk om.

Skrevet
enda ikke en chrom utgave til linux :cry:

Men de jobber med det. Det nye i Chrome2 er en hjemmelaget http protokoll dilldall ting, istedet for å benytte den som er innebygget i windows som i Chrome1.

Gjest Slettet-qfohT7
Skrevet
Hva med mouse gestures, har de fått implementert det?

Du kan bruke strokeit så får du mouse gestures i Chrome

Skrevet

Problemet med strokeit er at du må aktivere og dekativere det i eninga, fordi det lager trøbbel for noen spill o.l.

AtW

Gjest Slettet-qfohT7
Skrevet

Problemet med strokeit er at du må aktivere og dekativere det i eninga, fordi det lager trøbbel for noen spill o.l.

AtW

Det er sant, og det er fort å glemme også ;=) Men det er uansett et bra alternativ til alle programmer som mangler gestures..

• 3 uker senere...
Skrevet
Siste versjon av Chrome 2.0: 2.0.159.0

Birger :)

Jepp... Den jeg prøver. Får du til bank-id med den du? Jeg får det som sagt ikke til å fungere. Prøvde først med siste stable versjon, og når ikke det fungerte prøvde jeg med siste 2.0.159.0. Begge prøvde jeg å innstallere java for chrome på. Ingen nytte...

Skrevet
BankID er relatert til at BBS mener Chrome ikke er sikker nok. Prøve nå med 1.x og blir bare sendt tilbake til førstesiden.

Birger :)

Æsj... Da var det jo som jeg fryktet hele tiden. Lurer på om det kommer til å bli ordnet snart.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...