Gå til innhold

Dungeons & Dragons Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som spiller D&D i trondheim, som er hypp på å hooke opp litt med to karer?

Vi spiller helst 1.0, men opp til versjon 3.5 går og spiller helst halvseriøst på norsk Har noe erfaring, og vi har chr. i lvl. 6,7,8. Men lager også gjerne nye. Vi er 19 år begge to btw og har bøker i 1.0 og 3.5.

EDIT: hehe, Viser seg at vi spiller 3.0 og ikke 1.0.. :p Bøkene vi har stod det ikke versjonnr-på, men ISBN avslører 3.0, når vi trodde det kunne være 1.0. Håper ikke vi skremte noen med 1.0.

Men hadde vært gøyalt å komme i kontakt med noen som vil spille med oss. Vi ække så værst.

Jeffafa

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor gamle er dere sånn ca.?

Står 19 år i første post.

Indeed. Jeg må lære meg å lese skikkelig for jeg kommer med idiotiske spm. :blush:

Skrevet (endret)

Setting(campain)? Vi har til nå bare spilt no smått på egenhånd, egenkomponerte greier. Ikke no store saker. Ønsker gjerne en DM, hadde vært gøy!

Vi er 3-4 folk, litt usikker på hvor engasjert sisteman er, men ønsker å ha gruppe på minst 4 PC + DM

Har veldig lyst til å sette sammen en gruppe og spille litt i helgene og fridager, litt sånn når det passer for folk! Hadde vært gøy å få med noen altså!

Hexagon?

Endret av Jeffafa
Skrevet (endret)

Hvordan funkerer ting med hexagon a? De kjører jo Klubbsagaer, men ingen dnd nå. Er det mulig å kontakte de og komme i kontakt med Dm/spillere via forum ellerno?

EDIT: Posta en post på forumet der, så får vi se hva vi får ut av det. Er fortsatt på jakt etter DM og flere spillere!

Endret av Jeffafa
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...