Gå til innhold

Garanti hos GameStop


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en del problemer med Guitar Hero world Tour. Den oransje knappen fungerer ikke alltid når jeg spiller, noe som er utrolig frustrerende.

 

Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal gå fram når det kommer til å få en ny gitar? Skal jeg snakke med folket på GameStop eller skal jeg sende mail til Activision?

 

 

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan snakke med GameStop, der du kjøpte den! De er ofte veldig gode når det gjelder slike saker, iallefall etter min erfaring :)

 

Husk og ta med kvitteringen !

Skrevet

Men såklart, er jo ikke noe garanti for at du får ny av de!

 

Kanskje de anbefaler deg å kontake Activision, men det er verdt et forsøk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...