Krissern_ Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Har hatt en del problemer med Guitar Hero world Tour. Den oransje knappen fungerer ikke alltid når jeg spiller, noe som er utrolig frustrerende. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal gå fram når det kommer til å få en ny gitar? Skal jeg snakke med folket på GameStop eller skal jeg sende mail til Activision?
Lernes Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Du kan snakke med GameStop, der du kjøpte den! De er ofte veldig gode når det gjelder slike saker, iallefall etter min erfaring Husk og ta med kvitteringen !
Lernes Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Men såklart, er jo ikke noe garanti for at du får ny av de! Kanskje de anbefaler deg å kontake Activision, men det er verdt et forsøk
Spillorakelet Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Om gitaren er ødelagt uten noen "ytre skader" du selv har forårsaket så har du 1 års garanti og du får en ny gitar i butikken mot fremvisning av kvitering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå