Gå til innhold

Hvorfor skulle jeg kjøpe Age of Conan?


Anbefalte innlegg

og windows XP var fullt av bugs og problemer når det kom ut, derfor er også XP med SP3 noe dritt og dermed er er windows ingenting og satse på og Microsoft er et elendig selskap som ikke har livets rett, bare møkk og dritt og ræva osv,osv...

tror ikke kron egentlig er gammel nok til å spille AoC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og windows XP var fullt av bugs og problemer når det kom ut, derfor er også XP med SP3 noe dritt og dermed er er windows ingenting og satse på og Microsoft er et elendig selskap som ikke har livets rett, bare møkk og dritt og ræva osv,osv...

tror ikke kron egentlig er gammel nok til å spille AoC.

 

Ikke bare bugs og problemer som er problemet med age of conan. Det er de grunnleggende valgene som ble gjort som gjør det etter min mening et dårlig spill. Selv om det hadde vært 100% bugfritt så ville det fremdeles vært et dårlig spill. Min mening da. Om dere liker det så får er det fint for dere. Men trådtarter er kanskje interessert i å høre meningene til noen som spilte det, men ikke spiller det lenger fordi man synes det var dårlig.

 

Windows XP har ingenting med denne diskusjonen å gjøre. Men siden du har nevnt det så var Windows XP en stor oppgradering for meg når jeg oppgraderte fra win 98. Hadde nesten ingen problemer og det så svært bra ut. Har alltid vært fornøyd med XP. Og det er et mye bedre produkt enn age of conan.

 

Den tiden jeg hadde Windows XP var "the golden era" for meg når det kommer til gaming og lanparties :)

Endret av Kron
Lenke til kommentar

De av dere som "følger strømmen" med flukt fra AoC vet ikke alltid hva dere snakker om.

 

Å si at AoC er en dårlig opplevelse fra level 1 -79 beviser bare hvor lite peiiling du har på sjangeren. Problemet og grunnen til spillerflukten ligger i mangel på level 80 content. Performance issues i starten gjorde nok også at en del forlot spillet, men det er ikke hoverårsaken. Dette er forsåvidt også grunnen til at alle de tidlige reviews av spillet roste Conan opp i skyene, nettopp på grunn av en meget god leveling prosess.

 

Jeg kan si meg helt enig i at Funcom på langt nær holdt det de lovet, og spillet burde nok fortsatt ikke vært released (pga mangel på level 80 content), men levelingen i spillet er fortsatt veldig bra. Kanskje en av de beste blandt alle mmo. Combat systemet fungerer godt, og clienten er meget stabil.

 

Personlig spiller jeg ikke AoC lenger, jeg sluttet nettopp pga mangel på level 80 content,og spillte en liten periode senere, der jeg storkoset meg. Jeg likte derimot ikke en del av communitien ettersom det virket som det var fullt av folk som var dårlige i engelsk og oppførte seg som idioter hele tiden. Russere er ofte idioter i MMO's spør du meg, og det er lett å bygge opp et "hat forhold" til måten de spiller og oppfører seg i AoC. Jeg likte meg derimot veldig godt i guildet mitt (Norske Folk, som er helt norskt, doh), der det var mye "fin" prat og lett å få hjelp osv.

 

Funcom gjorde nok uansett en sto feil i å slippe spillet så tidlig, ettersom det er vanskelig å få spillere tilbake etter at de har fluktet, meget vanskelig. Anarchy online er nok et godt eksempel på dette.

 

AoC er uansett et meget bra mmo, men mange nye gode features, men det mangler content på level 80, som igjen fører til at folk ikke føler de ikke vil spille på level 80.

Ellers er det et meget bra spillt som anbefales på det varmeste, spesielt hvis du liker god grafikk, god lore i questene (med voiceover), god combat opplevelse, helt fantatisk nydelig musikk til alle områdene og hvis du liker godt å levle. Dette er nok de beste tingene ved AoC for øyebikket.

 

Leter du etter godt endgame content og gode økonimiske muligheter er det nok kanskje ikke det rette spillet for deg enda.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar

Levelet en alt igår, og teamet med en som kjøpte spillet ved release, men sluttet når characteren kom til level 50. Han hadde sluttet pga bugs (minnelekasjen var #1 på lista). Nå var han tilbake og trivdes godt.

 

Selv har jeg en level 80 character som jeg raider med 1-3 ganger i uka. Jeg kunne godt tenkt meg mer raid-content; Flere 6-12 manns områder; Mer PvP rundt battlekeeps e.l.

 

I tillegg har jeg en character på 47 og en på 49. Hvis jeg bare skal lene meg tilbake å spille et godt RPG spill hvor jeg kan teame opp med andre og gjøre quests spiller jeg en av disse.

 

Begynte selv å spille høsten 2008 og har hatt svært få problemer pga bugs. (med unntak av minnelekkasjen som nå er fikset).

Lenke til kommentar

Regner med at mer endgame content kommer.

Selv har jeg ikke spilt lenger enn 65 lvls på det meste.

Syns spillet er fantastisk moro, og om du joiner en god guild så blir det bare bedre. Er helt n00b på pvp og raiding og sånn, men gleder meg vilt til jeg kommer til lvl 80.

 

Mitt inntrykk, og dette er bare et inntrykk, er at mange som slutta med AoC er gamle wow'ere som kom til aoc og ble skuffa fordi det ikke var likt wow. I tillegg var det endel bugs osv osv. Så spillet ble "lett å hate". Jeg hadde ingen erfaring på MMORPG fra før, og jeg storkoser meg i Hyboria for tiden. Jeg er også glad i eyecandy, og da treffer AoC veldig godt.

 

Dessuten er det mindre "shitkids" nå enn det var i starten >D

Lenke til kommentar

Du skal kjøpe AoC om du tror du liker et godt MMORPG spill. Spillet er langt bedre enn du leser fra WoW fanbois og andre som kun har testet det i 1-2 måneder etter release.

 

Spillet har tatt sjumil steg i riktig retning.

 

Så vil jeg anbefale deg å finne et guild som du tror du kan trives i. Er selv storfornøyd med mitt valg, og jeg valgte å gå fra PvE server til en PvP server.

 

Hvis du ikke liker å spille med andre mennesker eller ikke takler å bli drept innimellom anbefaler jeg en PvE server.

Lenke til kommentar
Ja spillet har blitt morro, det har alltid vært det. De som henger igjen er de som var trofast med spillet og ga det tid til å bli bedre. Og kan umulig tro det er mindre 'kidz' (utifra navnet ditt) på World of Warcraft.

 

 

Problemet jeg hadde med AOC var at det var det samme gamle all over again, bare HELT fra scratch.

Lvlinga var kjip, tok lang tid og quests var lite givende, rerollet et par classer fordi jeg ikke fant noen som fallt i smak.

Får se om jeg prøver spillet en måneds tid igjen, men må vente til jeg får tid.

Lenke til kommentar
Ja spillet har blitt morro, det har alltid vært det. De som henger igjen er de som var trofast med spillet og ga det tid til å bli bedre. Og kan umulig tro det er mindre 'kidz' (utifra navnet ditt) på World of Warcraft.

 

 

Problemet jeg hadde med AOC var at det var det samme gamle all over again, bare HELT fra scratch.

Lvlinga var kjip, tok lang tid og quests var lite givende, rerollet et par classer fordi jeg ikke fant noen som fallt i smak.

Får se om jeg prøver spillet en måneds tid igjen, men må vente til jeg får tid.

 

Smak og behag, selvfølgelig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...