JesharushanN Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 The UN - A'int No Thang Se filmen hos Youtube Digger beaten. Produsert av Pete Rock.
fflex Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 (endret) Den var helt RÅ Sharu. Nais! Arts the Beatdoctor feat. Pete Philly- All Of Us Endret 3. august 2009 av fflex
fflex Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Smir mens jernet er varmt. Guru - Living Legend Se filmen hos Youtube
SheikDarunia Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Doap Nixon - Behind The Music Da var billetten til La Coka Nostra og M.O.P bestilt! Noen andre som skal? (dårlig respons i tråden jeg lagde..)
Lightningwolf Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Må jo poste denne da. Syns det var smått morsomt. Se filmen hos Youtube
Skagen Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 12 innlegg med personangrep og andre usakligheter er fjernet fra tråden. Nå begynner sletting fra denne tråden å bli rutine fordi at enkelte ikke klarer å respektere at andre har andre musikalse preferanser enn seg selv. Musikk er subjektivt. Man kan ikke vitenskaplig måle, rent objektivt, om en låt er bedre enn en annen låt, det samme gjelder artister og musikksjangere. Klarer man ikke å la være og rakke ned på andre forumbrukere for låtene eller artistene de poster her, så ser jeg ikke annen utvei en å dele ut straff for det. For vi har klare retningslinjer for oppførsel og saklighet som dere finner her. Ellers vil jeg oppfordre dere til å rapportere personangrep o.l., så får vi i moderatorteamet fjernet dette fra tråden. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Torbjørn. Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Noen som har hørt albummet Bridging The Gap fra Chubb Rock og Wordsmith? Konseptet er å danne bro mellom Chubbs "golden era" rap og den nye skolen representert av Baltimore-MC (sa noen The Wire?) Wordsmith. Jeg kom over følgende sjelfulle låt i går, som førte til at jeg skal sjekke resten av skiva Chubb Rock & Wordsmith - Back In
HaLV Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 (endret) sweet låt Pitch Black - It's All Real Endret 4. august 2009 av HaLV
Talwin Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Siden I self devine er på vei med nytt album, så tenkte jeg at jeg skulle poste noe fra det kriminelt oversette semi.official prosjektet (DJ Abilities og I self devine). semi.official - grey
ZtriCk-T Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 er det noen som vet om noen bra rap sanger som har kjærlighets handling? har liksom lett lenge etter det men finner ingen
PureChaos Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Immortal Technique - You Never Know (feat. Jean Grae) Asheru - Dear You DJ Tonk feat. Pismo - Somehow Nujabes - Hikari feat. Substantial Nujabes feat. Shing02 - Luv (sic) part 1, 2 og 3 Kan se om jeg kommer på noen fler senere. Nå er'e ut for å ta en babb!
Talwin Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 er det noen som vet om noen bra rap sanger som har kjærlighets handling? har liksom lett lenge etter det men finner ingen Jean Grae - Fadeout Og Jean har jo verdens beste anti-love song sammen med Breezly Brewin' på Mr Len albumet pity the fool. Er ikke på youtube, og jeg er alt for lat til å laste opp Ellers er jo Qwel's The highest commitment verd å høre på, selv om det er en kjærlighetssang han skrev til pot. Liker faktisk denne live versjonen over en Lupe Fiasco beat bedre enn album versjonen:
Skunkish Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Noen som har noen chille album å anbefale? Tenker på noe i samme stil som strange journey volume one.
Skaal Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 (endret) http://www.platekompaniet.no/Musikk.aspx/C...CD/?id=RPST25.2 Pete Rock - Hip Hop Underground Soul Classics er et kanonalbum syntes jeg, men du har sikkert hørt det før. Chill og behagelig album jeg setter på når jeg er slapp i trynet. Spesielt første CDen. EDIT: Spotify-link hvis du har det: http://open.spotify.com/album/3kplkymA4dqoLWkjaySTbc Slapp av, og lytt. Endret 6. august 2009 av Skjoldal
ehs5 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Skrevet 6. august 2009 Drister på meg å poste denne. Hiphop over dubstep: Starski, Vocab Slick, Sky-I, & Truth LIve (Chase & Status Instrumental - Chains
Torbjørn. Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Mye variert og fint her nå. Keep it up Her er litt good old gritty boombap, Royce da 5'9 - Boom (Remix)
Blue Scholar Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Kool G Rap - #1 With A Bullet ft. Big Daddy Kane Se filmen hos Youtube Skikkelig oldschool feeling + vill flow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå