Gå til innhold

MacGyvers beste!?


Anbefalte innlegg

den av de beste episodene var da han skulle beskytte en lokalbefolkning i jungelen som ofte ble terrorisert av en slemming. MackGyver lagde feller og masse anna kuul skitt

i russland ble han smuglet over ei elv ved hjelp av ei likkiste som ble transformert om til en vannscooter, det var tøft :woot:

 

åå nå husker jeg den episoden også, det var en av de beste! :woot:

Var ikke det i vest vs øst tyskland? Mener bestemt at tyske vakter er i tyskland ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

har noen sett den episoden der han (MacGyver) er inne på et sånt lager med Pete også lekker et dødelig virus ut i et av rommene og en av forskerne en dame sitter inne i det og så ser vi hun bli fra ca 34 år til 90 og dør på sånn ca 30 sec???

den episoden er bare dødsbra!!!!!!! :D:D:D

Lenke til kommentar

Quiz! noen som husker Mac'erns fornavn??  :)

 

Jeg er stor MacGyver fan. Har sett alle episodene :) Det fulle navnet hans er Angus MacGyver. Det ble nevnt i en episode der han var bevisstløs og "dro tilbake" til middelalderen. Han måtte hjelpe trollmannen Merlin med å bevise sin uskyld og renvaske hans navn. Navnet til MacGyver kom til syne på en steinvegg i en middelalderborg i samme episode.

 

En av favoritteepisodene mine er forøvrig "The Widowmaker" MacGyver trenger å slappe av og drar opp til hytta til Pete i fjellet. Han er tynget av skyldfølelse over å ha mistet taket på en venninne som falt i døden, da de klatret i fjellet. Selvfølgelig dukker Murdoc opp med både flammekaster og landminer. Artig episode :yes:

Fornavnet blir også nevnt i en episode der ei dame prøver å få vite fornavnet hans er. Tilslutt får hun vite det da hun får tak i pengeboka hans mot slutten av episoden. Ellers husker jeg ikke så mye av den episoden.

 

Ellers må jeg si at dette var litt av et flashback :p

Jeg husker nesten ALLE episodene som det er snakk om her :D

Det jeg husker best med de middelalderepisodene, er når en fyr faller ned i lavaen og når hu onde dama skyter en av sine menn med verdens første 'pistol' :)

 

*fetche episoder nå*

Lenke til kommentar

Husker en episode spesiellt godt, men vet ikke navnet på den (noen?)

Der hjelper han ei arkeolog-dame ved å gjøre masse Indiana Jones-greier, de oversetter tekster som står på masse store steiner rundtomkring, og Maccern har en diger diamant. Han finner etterhvert ut at hvis han plasserer diamanten på en spesiell plass, skinner sola gjennom den og laserlyset trigger en eksplosjon inni fjellet rett i nærheten, slik at de kan gå inn i et gedigent skattkammer. Men så kommer selvsagt tyskerne like etter, og holder en laaaang tale om hvor onde de er og hvor snillt det var av Maccern å hjelpe dem å finne skatten. Så blir de selvsagt drept en etter en av feller inne i skattekammeret, og det fylles med vann ellerno sånt. Anyone say Indy? :p

 

Macgyver var egentlig noe man aldri "måtte" se på, men hvis det var på TV akkurat når jeg satte meg ned, ble jeg kjapt fanga opp og bare måtte se hele episoden. Omtrent som Jake and the Fatman.

Manusforfatterne må ha vært fantastisk oppfinnsomme hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...