Oxygen 07-12 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvordan kan noen få Achievement: Catch 50 Fish, i Zangarmarsh? I tillegg var han alliance, og jeg er horde, og kan lese motsatt factions achievement.
Slimda Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Du kunne ha fisket deg opp til 300 fishing FØR achievement-systemet kom?
olek21 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Bare lurer, går det da ikke ann å fortsatt fiske i Zangarmarsh da? :s
Slimda Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jo, men han lurte på hvordan han kunne få achievement for å fiske bare 50 fisk, når zangarmarsh trenger 300+
Slimda Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 På samme måte som du må ha et visst antall skillpoints for å lage høyere nivå utstyr (leatherworking, blacksmithing, etc), så må du ha et visst antall skillpoints for å fiske i et område som Zangarmarsh (som er 60+)
FOOrK Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hva er egentlig problemet her? Det er jo bare å fiske på normal måte og skaffe 50 fisk.
Zash Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Var vell litt dårlig formulering. Det jeg tror han mener var at en fyr stod og fisket i Zangarmash, og så fikk han achivemnetet "Catch 50 fish". Trådstarter har da sikkert tenkt at det var umulig, med tanke på at man må ha høy skill for å fiske i Zangarmash, og dermed må ha fisket mye mer enn bare 50 fisk. "Løsning" på hvorfor er nevnt tidligere i tråden =)
Sneglen Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Problemet er at man trenger 300 (?) Fishingskill for å fiske i Zangarmarsh. Har man 300 fishingskill har man nødvendigvis fisket mer enn 50 fisk for å ha kommet seg så langt.
Slimda Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Problemet er at man trenger 300 (?) Fishingskill for å fiske i Zangarmarsh. Har man 300 fishingskill har man nødvendigvis fisket mer enn 50 fisk for å ha kommet seg så langt. Det er ikke noe problem, siden du lett kunne ha skaffet hundrevis av fisker (og skillpoints) før achievement-systemet tredde i kraft.
mad_arab Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det som er irriterende med systemet, er jo det at en som har en viss fiske skill vil ha fisket et gitt antall fisker for å komme dit. Synes Blizzard burde lagt inn et visst antall fisk pr skill da systemet kom for at ikke disse må fiske 1000 nye fisk for achievements.
Slimda Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Det som er irriterende med systemet, er jo det at en som har en viss fiske skill vil ha fisket et gitt antall fisker for å komme dit. Synes Blizzard burde lagt inn et visst antall fisk pr skill da systemet kom for at ikke disse må fiske 1000 nye fisk for achievements. Så så, å fiske 1000 fisker er gjort på en vanlig dag. *edit* maksimalt 5.5 timer med konstant fisking, faktisk. Endret 9. januar 2009 av Slimda
mad_arab Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg fisket meg til max skill i WOTLK for å få raid mat, så jeg er der for lenge siden. Synes bare det var lite gjennomtenkt, siden man er nødt til å ha fisket et visst antall fisk for å få skill.
Bear^ Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ting som er lagret fra før i spillet, som f.eks instanser du har gått, skill level du har, områder du har utforsket etc, blir lagret i karakterprofilen din og det er dette achivements systemet går ut etter når det ble implementert. Derfor logget mange inn og fant at de hadde mange achivements allerede oppfylt. Men ting som f.eks hvor mye penger man har tjent, høyeste hit, antall fisk man har fanget etc, slike statistikk ting, ble ikke innført før achivement systemet kom online.
Sneglen Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Problemet er at man trenger 300 (?) Fishingskill for å fiske i Zangarmarsh. Har man 300 fishingskill har man nødvendigvis fisket mer enn 50 fisk for å ha kommet seg så langt. Det er ikke noe problem, siden du lett kunne ha skaffet hundrevis av fisker (og skillpoints) før achievement-systemet tredde i kraft. Mitt innlegg var ment som en forklaring på hvordan det gikk an å ha http://www.wowhead.com/?achievement=1557 i Zangarmarsh. Trodde det var forståelig utifra posten uten å måtte nevne det
bandreas Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Syns det var veldig opplysende selv. Så ingen "problem" med posten din. OT: Faan for noe forbanna drit det er å levle fishing og cooking!!!
Kuldesjokk Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ting som er lagret fra før i spillet, som f.eks instanser du har gått, skill level du har, områder du har utforsket etc, blir lagret i karakterprofilen din og det er dette achivements systemet går ut etter når det ble implementert. Derfor logget mange inn og fant at de hadde mange achivements allerede oppfylt. Men ting som f.eks hvor mye penger man har tjent, høyeste hit, antall fisk man har fanget etc, slike statistikk ting, ble ikke innført før achivement systemet kom online. Mad_arab ga en fin forklaring på en enkel løsning Jeg fisket meg til max skill i WOTLK for å få raid mat, så jeg er der for lenge siden. Synes bare det var lite gjennomtenkt, siden man er nødt til å ha fisket et visst antall fisk for å få skill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå