Gå til innhold

Achievement som ikke er mulig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På samme måte som du må ha et visst antall skillpoints for å lage høyere nivå utstyr (leatherworking, blacksmithing, etc), så må du ha et visst antall skillpoints for å fiske i et område som Zangarmarsh (som er 60+)

Skrevet

Var vell litt dårlig formulering. Det jeg tror han mener var at en fyr stod og fisket i Zangarmash, og så fikk han achivemnetet "Catch 50 fish". Trådstarter har da sikkert tenkt at det var umulig, med tanke på at man må ha høy skill for å fiske i Zangarmash, og dermed må ha fisket mye mer enn bare 50 fisk.

"Løsning" på hvorfor er nevnt tidligere i tråden =)

Skrevet

Problemet er at man trenger 300 (?) Fishingskill for å fiske i Zangarmarsh. Har man 300 fishingskill har man nødvendigvis fisket mer enn 50 fisk for å ha kommet seg så langt.

Skrevet
Problemet er at man trenger 300 (?) Fishingskill for å fiske i Zangarmarsh. Har man 300 fishingskill har man nødvendigvis fisket mer enn 50 fisk for å ha kommet seg så langt.

Det er ikke noe problem, siden du lett kunne ha skaffet hundrevis av fisker (og skillpoints) før achievement-systemet tredde i kraft.

Skrevet

Det som er irriterende med systemet, er jo det at en som har en viss fiske skill vil ha fisket et gitt antall fisker for å komme dit. Synes Blizzard burde lagt inn et visst antall fisk pr skill da systemet kom for at ikke disse må fiske 1000 nye fisk for achievements.

Skrevet (endret)
Det som er irriterende med systemet, er jo det at en som har en viss fiske skill vil ha fisket et gitt antall fisker for å komme dit. Synes Blizzard burde lagt inn et visst antall fisk pr skill da systemet kom for at ikke disse må fiske 1000 nye fisk for achievements.

Så så, å fiske 1000 fisker er gjort på en vanlig dag.

*edit*

maksimalt 5.5 timer med konstant fisking, faktisk.

Endret av Slimda
Skrevet

Jeg fisket meg til max skill i WOTLK for å få raid mat, så jeg er der for lenge siden. Synes bare det var lite gjennomtenkt, siden man er nødt til å ha fisket et visst antall fisk for å få skill.

Skrevet

Ting som er lagret fra før i spillet, som f.eks instanser du har gått, skill level du har, områder du har utforsket etc, blir lagret i karakterprofilen din og det er dette achivements systemet går ut etter når det ble implementert. Derfor logget mange inn og fant at de hadde mange achivements allerede oppfylt.

Men ting som f.eks hvor mye penger man har tjent, høyeste hit, antall fisk man har fanget etc, slike statistikk ting, ble ikke innført før achivement systemet kom online.

Skrevet

Det er ikke noe problem, siden du lett kunne ha skaffet hundrevis av fisker (og skillpoints) før achievement-systemet tredde i kraft.

Mitt innlegg var ment som en forklaring på hvordan det gikk an å ha http://www.wowhead.com/?achievement=1557 i Zangarmarsh.

Trodde det var forståelig utifra posten uten å måtte nevne det :)

Skrevet
Ting som er lagret fra før i spillet, som f.eks instanser du har gått, skill level du har, områder du har utforsket etc, blir lagret i karakterprofilen din og det er dette achivements systemet går ut etter når det ble implementert. Derfor logget mange inn og fant at de hadde mange achivements allerede oppfylt.

Men ting som f.eks hvor mye penger man har tjent, høyeste hit, antall fisk man har fanget etc, slike statistikk ting, ble ikke innført før achivement systemet kom online.

Mad_arab ga en fin forklaring på en enkel løsning :)

Jeg fisket meg til max skill i WOTLK for å få raid mat, så jeg er der for lenge siden. Synes bare det var lite gjennomtenkt, siden man er nødt til å ha fisket et visst antall fisk for å få skill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...