Gå til innhold

Ny portal ferdig!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes faktisk den var veldig fin, bare en ting jeg ser som du bør rette på, gi litt mer luft rundt "annonse" og "I salg nå" bannerne, noen av dem går litt utafor boxen mens flesteparten sitter helt pressa på kanten.

 

Men i Spania har det bodd nordmenn i hauger av år, er Aktuelt Spania virkelig første norske magazine?

Lenke til kommentar

Ikke dårlig.

 

Personlig likte jeg ikke bakgrunnsfargen....men, men...

 

Synd at layouten på papir-versjonen ikke er bedre. Designet på bladet ser ganske "billigt" ut.

 

Har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om at du har to nesten like menyer.

 

Teksten øverst på form'ene dine er litt skjev. Starten på teksten kommer litt for nærme tabell-kanten.

 

Ellers var oppsettet veldig bra. Behagelig font.

Regner med at du kobler deg opp mot en MySQL-database? Hvor lett er det for brukerene å legge til egne saker? Lages thumbnails til nyhetene automatisk?

 

Bra jobba PiRANhA! :)

Lenke til kommentar
Regner med at du kobler deg opp mot en MySQL-database? Hvor lett er det for brukerene å legge til egne saker? Lages thumbnails til nyhetene automatisk?

 

De som har admin. rettigheter kan logge seg inn og så har de enkel meny hvor de kan setter inn artikler, eller nyheter...

 

Du kan jo se på markedsplassen hvordan det er å sette inn annonser ;)

 

Takk for kritikken ;)

Lenke til kommentar
bare en ting jeg ser som du bør rette på, gi litt mer luft rundt "annonse" og "I salg nå" bannerne, noen av dem går litt utafor boxen mens flesteparten sitter helt pressa på kanten.

På PC så går ingen utafor boxen. Alle sitter helt inntil, har brukt lang tid på det der...hehe

Lenke til kommentar
bare en ting jeg ser som du bør rette på, gi litt mer luft rundt "annonse" og "I salg nå" bannerne, noen av dem går litt utafor boxen mens flesteparten sitter helt pressa på kanten.

På PC så går ingen utafor boxen. Alle sitter helt inntil, har brukt lang tid på det der...hehe

 

Besøkte siden med en PC jeg og, jeg bruker riktignok Mozilla og der går bannerne litt utenfor, extra den leiebil saken. Sjekket i IE6 og der går de vist akkurat på kanten. Titta litt i koden din og så vidt jeg kunne se har du satt width til 91%, prøv med 92%.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Har sett litt på siden din.

 

I raden "annonse" til høyre så får jeg en så følelse av at det er "trangt"

blir liksom litt rar..burde gi den mer luft.. da mener jeg at det skulle bli mye bedre...

 

Den "Nyheter" burde du strekke litt mer ned slik at i bunnen går i linje med de andre annonsene.... slik at ikke det blir noe ujevnt.

Tenk grid hele tiden.

 

Her har du 4 forskjellige farger på fontene.. litt for mange synes jeg.

 

Farge valgene på de navnene: annonse, meny, nyheter har en litt dårlig farge.. har ikke en klar kontrast.. blir noe vanskelig og lese.

Hadde valgt en annen farge... kanskje litt sterkere.

 

ellers så har jo hele websiden en potensiale til og bli enda bedre. :yes:

Lenke til kommentar
I raden "annonse" til høyre så får jeg en så følelse av at det er "trangt" blir liksom litt rar..burde gi den mer luft.. da mener jeg at det skulle bli mye bedre...

Skal tenke på det, selv mener jeg (og kunden) at det ser best ut sånn, jeg har laget det (som du sier det) "trangt" med vilje, så jeg kommer nok ikke til å endre på det.

 

Den "Nyheter" burde du strekke litt mer ned slik at i bunnen går i linje med de andre annonsene.... slik at ikke det blir noe ujevnt.

Tenk grid hele tiden.

Her er jeg nok uenig med deg. Du mener det er bedre å ha masse tomt plass nederst i hoved feltet? Hva med de nyhetene som er lange da? Skal jeg lage det slik at annonse "bar'ene" går ned mange hundre pixels?

 

Her har du 4 forskjellige farger på fontene.. litt for mange synes jeg.

4? Jeg bruker da bare blå farger og hvitt? (Hvis du ikke teller med annonsene da :p)

 

Farge valgene på de navnene: annonse, meny, nyheter har en litt dårlig farge.. har ikke en klar kontrast.. blir noe vanskelig og lese. Hadde valgt en annen farge... kanskje litt sterkere.

-Takk, skal tenke på det. Meningen var dog å ikke ha det altfor sterkt, men jeg skal tenke på det.

 

ellers så har jo hele websiden en potensiale til og bli enda bedre.  :yes:

:smile:

Lenke til kommentar

Jeg personlig liker ikke de boksene som menyene og innholdet står i, synes ikke det ble noe pent, og det står heller ikke til toppen. Å ha annerledes muspeker på linkene i menyen synes jeg også er et minus.

 

Boksen som nyhetene står i er altfor liten i bredde, og fonten kan gjerne byttes ut.

 

Ellers liker jeg logoen meget godt :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...