glx-rider Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Da behovet for ny tv melder seg så lurer jeg på hva dere anbefaler av modeller:) Tven skal brukes til tv-spill hovedsakelig, men også film og vanlig tv. De gangene den blir brukt lengst er nok til spilling og da kan vi snakke om 5-6 timer + i strekk. (gjør dette at plasma løper ut?) Ellers så er sitte avstand noe over 2 meter, og jeg er ikke int. i å gå særlig under 50" da jeg har hatt det et par år nå og blitt godt vant Makspris er ca 20.000,- , men vil helst ha mest for penga så hvis en fancy funksjon som ikke er såå nyttig øker tvens pris med noen lapper så går vi for en dårligere modell:) Håper dere kan hjelpe meg på denne! (by the way: Rikstv-mottaker i tven er IKKE viktig da vi bruker kabel..)
Jada-jada Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hadde kjøpt denne jeg du kan jo bare gjøre noen raske søk på tester så skjønner du fort hvorfor. https://prisguiden.no/product.php?product_id=95600
glx-rider Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Kunne du gitt meg en kjapp link til noen tester som er verdt å se på?
Jada-jada Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Kunne du gitt meg en kjapp link til noen tester som er verdt å se på? Skriv Samsung A656 i søkfeltet så kommer det av seg selv
Christoffero89 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Her har du link: http://letmegooglethatforyou.com/?q=samsung+a656+test
glx-rider Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 LOL:P Ble en 7-serie 46tommer med en 19" og veggfeste for 46" for 20000. Så er fornøyd med den:) Noen som vil ha 19" samsung?
jonas_blomster Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Kjøpte du på lefdal/elkjøp da eller? Crystalcamp pakka er veldig god til prisen.. men jeg hadde personlig heller gått for Pioneer LX5090, da man nå også for denne til 19 995,- Uansett gratulerer
glx-rider Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Nei, kjøpte den på hi-fi klubben. Var i tillegg litt usikker på plasma på grunn av innbrenning osv. Hovedfokuset på denne tven er igrunn spill, og synes det er godt å spille uten tanken på innbrenning i bakhodet. I tillegg så tror jeg at pioneeren du linker til ikke kommer med fot eller høyttalere? Eller tar jeg feil nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå