Gå til innhold

Spore-utvidelse snart (PC)


Anbefalte innlegg

Hadde jeg nok, er mye innhold å ta seg av og mye å gjøre selv om man ikke går i instanser. At det hadde blitt kjedelig ettervært hadde det nok sikkert. Så da får man takke gudene for at enkelte selskap innser at kundene er viktige og gir dem litt ekstra for ingen ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde jeg nok, er mye innhold å ta seg av og mye å gjøre selv om man ikke går i instanser. At det hadde blitt kjedelig ettervært hadde det nok sikkert. Så da får man takke gudene for at enkelte selskap innser at kundene er viktige og gir dem litt ekstra for ingen ting.

Det kan jeg garantere du hadde. Tenk deg at WoW idag hadde forblitt akkurat likt (bortsett fra litt balansering) i 1,5 år til (eller hvor ofte en ny utvidelse slippes) og du hadde betalt 1800,- for det. Ingen nye instanser eller noe slikt, Naxxramas i et år til som det beste. Du betaler nok for utvidelser hele tia ;) .

Lenke til kommentar

Eg synest absolutt ein må skille mellom MMORPG-ar og andre typar spel når det gjeld ekstra innhald. I ein MMORPG betalar ein kontinuerleg for å få spele. Når utviklaren legg inn ekstra innhald for å halde interessa oppe mellom spelarane, ser eg definitivt ikkje på dette som "gratis". Du betalar for kvar månad du bruker spelet. Du får ikkje noko som helst utbytte av det nye innhaldet om du ikkje stadig betalar. Eg kan bruke eit døme: eg spelte City of Heroes i ei periode. Det har no komt fleire nye "issues", med ekstra innhald og oppdateringar. Får eg glede av dette gratis? Nei. Om eg vil sjå det nye innhaldet, må eg fornye abonnementet mitt, noko som kostar pengar.

 

Då blir det noko heilt anna med oppgraderingane av t.d. The Witcher og Children of the Nile. Dette var spel eg hadde kjøpt og spelt ferdig. Eg betalte akkurat for det innhaldet som var på platene. Når dei so kom med oppgraderingar, fekk eg noko utover det eg betalte for opprinneleg. Då kan ein snakke om "gratis innhald".

 

Kay

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...