olima Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Angående temaet amilo2 startet i går : GBA sted Tråden blestengt, men blir det noe slikt sted ? eller var det et klart "NEI" svar fra gamer.no at det blir det ikke !?
TST Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 De spurte om de kunne få en GBA-seksjon på linje med PS2, Xbox og GameCube her på forumet. Vi har jo ingen egne seksjoner for hver av de konsollene. De er alle samlet i "konsoller", hvor GBA også hører hjemme. Er det virkelig nødvendig med flere kategorier?
JoeDohn Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 fytterakkern, makan til schizofren person tror jeg vi skal lete lenge etter... amilo, olima, rec eller hvanåfaen; TA ET JÆVLA HINT!
TST Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 fytterakkern, makan til schizofren person tror jeg vi skal lete lenge etter... amilo, olima, rec eller hvanåskitt; TA ET JÆVLA HINT! Banner IP-en dems nå, ettersom de er i sterkt flertall i forhold til hvilke brukere som faktisk kommuniserer fra den IP-en. Ser det som eneste løsning, inntil jeg får svar fra IT-ansvarlig i fylkeskommunen som de har brukt forumet via. De bør angre seg nå.
JoeDohn Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 vi bøyer oss i støvet for TST-guden... aldri sett MAKAN til spamming, og å skulle bruke seks (!) nick på det ligger jo et eller annet sted rundt utrolig...
Suppelars2k Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 HALLOOOOO! Olima = Amilo baklengs.. gøy å ta opp igjen sin egen tråd og omtale seg selv i tredjeperson?
pcverden Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 HALLOOOOO! Olima = Amilo baklengs.. gøy å ta opp igjen sin egen tråd og omtale seg selv i tredjeperson? Enda et bevise på hvor rare "de" er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå