Gå til innhold

cdon.com skuffer meg nok en gang


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt flere dårlige erfaringer med cdon.com før, og i dag fikk jeg enda en grunn til ikke å bestille fra de. Jeg hadde bestilt Guitar Hero 3 til Wii med to gitarer, ca. i romjulen. Cdon leverer ikke ordrer da, så jeg måtte vente til etter nyttår. Men i dag fikk jeg pakken min. Jeg var skikkelig spent på det, og hadde tenkt til å spille med noen i familien med en gang. Desverre, var synet jeg fikk se svært skuffende. På Guitar Hero pakken stod det Xbox360 oppe i hjørnet. Først tenkte jeg (og håpet på) at det var en feil, og at noen hadde tatt feil logo oppe i hjørnet. De var vel ikke så sløve tenkte jeg. Men når jeg åpnet pakken, så jeg til min skuffelse at jeg hadde fått Xbox360 version, med 1 gitar.

 

Akkurat nå sitter jeg her, dypt skuffet, over at cdon.com har gjort det igjen. Hurra. Dette har jeg opplevd før, og vil ikke anbefale å bestille ting derfra. Det er sikkert noen som har glemt å ta på seg briller når de skal sende pakken til deg, og du vil derfor få feilvare. Dessuten har jeg hørt fra mange andre personer at forhåndsbestillinger fra cdon ikke funker heller. Du vil få det enten et par dager, eller en uke etter at du egentlig skulle ha fått det. Men for meg, får jeg bare håpe at jeg får det riktige spillet mitt etter at jeg har levert inn feilvaren. Etter det, tar det opp til 5 dager før jeg får den riktige. Det står nemlig at leveringstiden er fra 3-5 dager.

Endret av Killingspree_303
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
"Gitar hero har stått som `varene pakkes` i en uke nå. snakk om og jobbe seint.

tar vell på en teip om dagen eller noe på pakken. "

----------------------------------

Jepp,det høres logisk ut..samtidig tror jeg ikke de har andre kunder enn deg heller,så her burde du ringe TV2 Hjelper Deg..

Ringe TV 2 lurer deg på grunn av litt over en ukes leveringstid høres vel kanskje litt vel urimelig/latterlig ut (stryk det som ikke passer)? Merk at nå etter jul er det høytid på bytting/nyttårssalg etc.

Lenke til kommentar

QUOTE(OlaOlablakken @ 09/01-2009 : 21:26)

"Gitar hero har stått som `varene pakkes` i en uke nå. snakk om og jobbe seint.

tar vell på en teip om dagen eller noe på pakken. "

----------------------------------

Jepp,det høres logisk ut..samtidig tror jeg ikke de har andre kunder enn deg heller,så her burde du ringe TV2 Hjelper Deg..

 

Ringe TV 2 lurer deg på grunn av litt over en ukes leveringstid høres vel kanskje litt vel urimelig/latterlig ut (stryk det som ikke passer)? Merk at nå etter jul er det høytid på bytting/nyttårssalg etc.

------------------------------------------

Ironi,min venn,ironi... ;)

Lenke til kommentar
QUOTE(OlaOlablakken @ 09/01-2009 : 21:26)

"Gitar hero har stått som `varene pakkes` i en uke nå. snakk om og jobbe seint.

tar vell på en teip om dagen eller noe på pakken. "

----------------------------------

Jepp,det høres logisk ut..samtidig tror jeg ikke de har andre kunder enn deg heller,så her burde du ringe TV2 Hjelper Deg..

 

Ringe TV 2 lurer deg på grunn av litt over en ukes leveringstid høres vel kanskje litt vel urimelig/latterlig ut (stryk det som ikke passer)? Merk at nå etter jul er det høytid på bytting/nyttårssalg etc.

------------------------------------------

Ironi,min venn,ironi... ;)

:blush:

 

Meeeeen, du vet hva man sier om internett og ironi? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...