Gå til innhold

Ingen som spiller MOHAA ??


Anbefalte innlegg

hei trodde ikke d var noen som spillte mohaa her på forumet :o .

 

kan vel ramse opp serverne jeg spiller på  :D  

 

OBJ servere

 

NORWAY #1 EF [Public][serverWatch Anticheat]Dedicated Download client @ www.elitefish.no|48ms|217.8.158.195:12203

 

www.game-hosting.com - |><| eXtravagant Clanserver [Public]|61ms|213.132.96.68:12209 er admin på denne servern :D

 

Scandinavian War. Stats/100mbps www.game-hosting.com|66ms|213.132.96.68:12207¨

 

TDM servere

 

={D.B.K.}=Public (Need:SW Anticheat) www.game-hosting.com|58ms|213.132.96.68:12210

 

BOOMTOWN #02 *TeamDM*|69ms|193.163.220.205:27002

BOOMTOWN #01 *TeamDM*|59ms|193.163.220.205:27001

 

kan vel si hvordan klan jeg er i :D $Gangster$ nick Lucky og [LBK]Peis One, lbk var jeg forresten med å starte,hmm ja d var vel alt :D

 

Hm... Var ikke du i MilOrg for ikke så altfor lenge siden? Går under <{WaS}> Ephemera, jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre så har Roarm rett i sine utsagn om cheating. Det har blitt nesten en mote å ha wallhack og custom skins slik at du kan se motstanderen bak veggen osv. Noen har også aimbot og det er også noen som tar vekk tåka slik at det blir enklere å se fienden på lengere hold. Da hører også custom scops til som du kan se lengere med.

 

Så dessverre, spillet begynner å bære preg av dette :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Medal Of Honor:AA er helt klart det beste multiplayer spillet for meg. Jeg spiller i klan der vi har egen server og spiller MASSE kamper mot andre klaner. Å spille kamper er vel noe av det morsomste med dette spillet, det anbefales på det sterkeste. Da er det ikke om å springe rundt å skyte som en galing, men heller å tenke strategisk.

Alle som spiller MOHAA er kule folk som har peiling på gode spill.

 

NED MED CS...DET SUGER. Hvorfor?

1.Dårlig grafikk

2.Bare springe/skyte spill..ikke noe strategi i det hele tatt.

3.For mange 12-14åringer som prater det hele tiden..med sitt 14tiss prat.

 

Besøk gjerne min MOHAA klans server 212.13.197.140:27967 ..vi rekruterer 8)

Lenke til kommentar

Har selv spilt MoHAA i over et år og er mektig lei. Manglende oppfølging fra EA gjør at spillet har blitt utrolig ensformig. Nå spiller jeg mer Enemy Territory enn hva jeg spiller MoHAA. Patch 1.9 til AA:O blir også spennende, men egentlig går jeg bare og venter på HL2 og Call of Duty :roll:

Lenke til kommentar

Når man har spilt et spill lenge nok er det vanskelig å gå over på en annen grafikkmotor. Jeg liker cs og de gameplay features det har, men jeg spiller sof2 siden det er q3 motor'n jeg er vandt med. Dessuten er det ikke mye som skal til for at sof2 kommer på linje med cs - mangler folk. Men jeg vil heller ha 4 modne gamere enn 400 fjortiser :lol:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Helt enig med deg, Loony. Jukserne fikk overtaket på AC-samfunnet. Smurfing ble også et problem etterhvert. Kanskje ikke så mye på de skandinaviske serverne med på de større providernes som jolt og GS var det et stort problem.

 

Spillet er for gammelt og avleggs til at jeg gidder å vente på en AC som skal ta alt, og det at EA ikke gidder å ofre spillet en tanke gjør det ikke bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...