Gå til innhold

Ingen som spiller MOHAA ??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JA !! Jeg er helt enig med deg :smile:

Medal Of Honor er et drit fet spill. særlig på multiplayer. Bare synd at det er så mange som ikke vil gi det en sjanse :x

 

Men jeg må også si at Single player var ikke kjedelig det heller, hadde det gøy i noen timer hver dag i en uke eller no. Så spillet er virkelig til å anbefale til forlk som kjedere seg. :wink:

Lenke til kommentar

Spearhead har jo elendig grafikk i forhold til Allied Assault. Husker ikke hvordan bob'en er i Spearhead, men i AA tar det bare litt tid før man blir vant til det.

 

Jeg liker "realismen" i spillet, uten at det blir over-realistisk. En fin grensegang mellom realism-mods og spill som RtCW, CS etc som er totalt urealistiske.

Lenke til kommentar
MoHAA Non-Spearhead er det feteste FPS-spillet!  

Spiller hver dag på forskjellige servere + jeg har egen klan med server  

Hvor pleier dere å spille hen da?

 

Har lyst å joine en klan, er dere på jakt etter flere medlemmer? Jeg spiller bare på tilfeldige servere nå

Lenke til kommentar
Spearhead har jo elendig grafikk i forhold til Allied Assault. Husker ikke hvordan bob'en er i Spearhead, men i AA tar det bare litt tid før man blir vant til det.

 

Jeg liker "realismen" i spillet, uten at det blir over-realistisk. En fin grensegang mellom realism-mods og spill som RtCW, CS etc som er totalt urealistiske.

 

Det vel heller omvedt ang. grafikken da. Spearhead her jo bedre grafikk en Regular Mohaa.

Lenke til kommentar
"]
Spearhead har jo elendig grafikk i forhold til Allied Assault. Husker ikke hvordan bob'en er i Spearhead, men i AA tar det bare litt tid før man blir vant til det.

 

Jeg liker "realismen" i spillet, uten at det blir over-realistisk. En fin grensegang mellom realism-mods og spill som RtCW, CS etc som er totalt urealistiske.

 

Det vel heller omvedt ang. grafikken da. Spearhead her jo bedre grafikk en Regular Mohaa.

 

I Spearhead gikk de ifra alt som het stemning og "realistisk" grafikk. AA var nesten det du kan kalle naturtro mens i SH gikk de litt mer tilbake til tegneseriegrafikk.

 

Jeg gleda meg til SH men det er lenge siden jeg ble SÅ skuffa av et spill. Hadde 2015 lagt spillet hadde det kanskje blitt litt bedre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hei trodde ikke d var noen som spillte mohaa her på forumet :o .

 

kan vel ramse opp serverne jeg spiller på :D

 

OBJ servere

 

NORWAY #1 EF [Public][serverWatch Anticheat]Dedicated Download client @ www.elitefish.no|48ms|217.8.158.195:12203

 

www.game-hosting.com - |><| eXtravagant Clanserver [Public]|61ms|213.132.96.68:12209 er admin på denne servern :D

 

Scandinavian War. Stats/100mbps www.game-hosting.com|66ms|213.132.96.68:12207¨

 

TDM servere

 

={D.B.K.}=Public (Need:SW Anticheat) www.game-hosting.com|58ms|213.132.96.68:12210

 

BOOMTOWN #02 *TeamDM*|69ms|193.163.220.205:27002

BOOMTOWN #01 *TeamDM*|59ms|193.163.220.205:27001

 

kan vel si hvordan klan jeg er i :D $Gangster$ nick Lucky og [LBK]Peis One, lbk var jeg forresten med å starte,hmm ja d var vel alt :D

Lenke til kommentar

Hei du, jeg spiller masse Spearhead, jeg er med i en clan som heter [lol]

Og du kan sikkert finne meg der hvis du leter på browseren så ser du

 

-=[LOL]=- Objective Recruting Server der er jeg...

 

Kansje vi kan spille en gang..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...