Gå til innhold

CoD:Modern Warfare eller Assasin Creed?


oleNaid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
COD4 ModernWarfare definitivt. Det vil gi deg mange timer med underholdning, samt litt ekstra, ettersom online delen er grisegod! :p Du kan selvfølgelig også ta en titt på Assassins Creed, men min personlige mening er at dette blir altfor repetitivt.. Grafikken er nice, men det er liksom det..

 

 

Det var akkurat det jeg tenkte på.

Assassins Creed er vel ikke LIVE. da blir det vel ganske kjedelig når man har spillt det rundt.

Endret av oleNaid
Lenke til kommentar
COD4, AC får du billigere på Play.com.

 

Men da må jeg bestille. så det blir pris + porto + vente en uke. Blir ikke så mye billigere da.

 

EDIT.

Jeg ser nå at det er gratis levering på alle/mange spill der.

Endret av oleNaid
Lenke til kommentar

Assasins Creed er et spill folk har utrolig mange forskjellige meninger om. Noen mener det blir for repetetivt i lengden, mens andre elsker det. Men COD 4 er et klart mer safe valg vil jeg si, tror nok du kommer til å like det uansett. AC er litt mer risky, men kan hende du digger det=)

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat vært på spillraid, og kjøpt meg Dead Rising, Bioshock, Assasins Creed og Colin McRae DiRT for 99 kroner per stk. Var endel andre helt greie titler der også, alà skate., euro2008, nfs og lignende. Dette var på Expert i Ski, og det var endel igjen. Så bor dere i nærheten, anbefaler jeg å ta en tur.

 

Men tilbake til topic, Call of Duty 4 er et langt bedre spill enn Assasins Creed. Først og fremst ut av ren spillbarhet og spilleglede, men også på det historiske aspektet. Er noen fantastiske vendinger i CoD-historien. Den tar tak i deg og fillerister deg gjennom rundt 15-20 timer med gaming på singelplayerdelen alene. Multiplayerdelen er noe av det bedre XBL har å friste med.

Lenke til kommentar

vil sei at eg har begge spillene og dei er ganske gode. men vis du bare skal kjøpe eit så spørs det litt.

 

ac har bare single player (einspelar) men har ein mye lenger historie, men siden den ikkje har live eller splitt screen så har du ingen ting igjen å gjøra etter historien er ferdig.

 

mens cod 4 mw har både single player, multiplayer splitt screen (ikkje på campainen,)og live

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...