Gå til innhold

Starte Nettbutikk, hjelp til løsning!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Trenger hjelp til anbefaling av nettbutikk!

 

Alle disse bruker osCommerce og virker greie i forhold til pris shop123, myStore.no, 24nettbutikk.no og Bradesign.no

 

Også har du Magento, tror disse er Norske ecommerce-extensions har bla. laget Ladiesroom.no i Magento

 

Og PrestaShop er veldig populær, veldig mange franske butikker som kjører dette systemet.

 

Betalingsgateway blir Visa. Gjerne ePay fra Danmark, de er billige, hvis det lar seg gjøre for en Nordmann da :)

 

Regnskap, en av disse helst e-conomic el. 24sevenoffice (Vet ikke om det går å intrigere dem som med for eks. Visma men)

Endret av dr_bull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo!

 

Alle løsnigene som er basert på osCommerce er bra.

- Mystore.no er best på pris, men du har nermest ingen muligheter til å redigere på noe som helst foruten farger...

 

Se eksempler som er laget i mystore.no: www.heltsikker.no, www.mcsenteret.com, www.kuleklaer.no, www.braklaer.com

 

Som du ser er alle svært like.

 

Jeg benyttet mystore i noen måneder, da jeg skulle starte min nettbutikk (ingen av de overnevnte), men det måtte jeg ut av.

Man har ingen teknisk innsikt selv, og bruker kun mal som er uredigerbare fra brukers side.

 

 

Anbefaler deg å kjøpe server og kjøre oscommerce selv.

 

Spør om du lurer på noe!

PS! Ved mystore.no vil du få god service, noe du ikke får om du kjører selv - men forumer kan hjelpe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...