Gå til innhold

Er "Bitshop" en bra butikk?!


Anbefalte innlegg

er det noen som har noen erfaring med denne butikken?

 

Hjemmeside: http://www.bitshop.no/

 

Har tenkt å kjøpe gaming pc, og denne butikken skal visstnok skreddersy en datamaskin etter behov. De hjelper deg å velge pc deler, så sette den sammen for deg. Vurderer sterkt å gjøre dette ettersom mine kunnskaper innenfor data er dårlige.

 

Er dette en bra butikk eller bør oppsøke en annen butikk.

 

Takk for svar;P

Endret av Thomas-lsk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

virker som om de har butikklokaler, har i alle fall villet besøke de før jeg handla der ja.

ble virkelig i tvil om nettsia deres når jeg gikk inn på linken det står "Hvem er du?"

der bruker de en slik premade greie for myspace sider og forsåvidt hva man vil men det sier egentlig sitt syns jeg.

og ikke minst mtp at de faktisk påtar seg å lage nettsider for folk!

har ikke kjøpt det fra en webdesigner med en slik side jeg i alle fall!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg kjenner ikke butikken så jeg kan ikke uttale meg om dem, men jeg vil kjime inn med at det er finnes mange butikker som skreddersyr maskiner og bygger dem fra deler for deg. Faktisk gjør vel de fleste av de store seriøse webshoppene det nå.

 

Og om du vil ha et helt konkret forslag til hva deler du skal bruke så får du som regel meget gode råd her på forumet. Det er vel et par slike tråder daglig minst, og de fleste av dem mottar flere gode forslag.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Gutta veit hva de driver med.

MEN prisen er jo ikke akkuratt lav.

Ta heller turen bort til strømmen ved alphadata, en guling som er mye billigere og er veldig fornøyd med bygginga i pc'en som kompisen min kjøpte der..

han har også veldig god service.

Pm med ved spørsmål

Endret av tainez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...