Gå til innhold

Litt utolmodig gamer søker Krigsflysimulator :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger hjelp til å finne et krigsflysimulator-spill til meg?

Jeg er ute etter en fin mellomting mellom simulator og action.

Har vært borte i "IL Sturmovik 1946", noe som jeg likte veldig godt. Dessverre hadde jeg likt det enda bedre om jeg hadde sluppet å sitte å sture et kvarter før det ble noe bangbang

og det har jeg ikke veldig tålmodighet til. På en annen side likte jeg ikke "Blazing Angels", fordi jeg fikk en for mye arkadefølelse av det. I tillegg var det i tredjeperson, noe som for mye distangsert.

Så har dere noen forslag på et spill som er etter mine ønsker:

Mer action og færre "døde" timer enn IL Sturmovik, men ikke noe Blazing Angels shit

Omtrent like realistisk som IL Sturmovik

Helst i andre verdenskrig, men godtar unntak

Håper det er noen fænbåiz der ute som iler etter å svare meg ;)

Cheers Plasma/Pla$maGay* (ingame)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

du har lock-on, moderne fly. hvordan det er vet jeg ikke helt siden jeg knapt har spilt spillet. men vis du ikke vil ha arcade så må du nesten belage deg på å vente en stund altså.

Skrevet

Hold deg til IL2 du :yes:

Om du synes det blir kjedelig å fly til kamp kan man "hoppe" raskt rett i kampen om man vil :) . Det kan gjøres på to måter. 1: Accelerate time og 2: Timewarp.

Gå til menyen og controls. Se nedover listen til du finner Timecommpression. Der må du sette opp knappene for Accelerate time og timewarp.

Om du velger og bruke alternativ 1 gjør du slik: Start et oppdrag, trykk på A (som er autopilot) da tar computeren over styringen av flyet. Nå kan du bruke accelerate time knappen for å "spole" til du kommer til kamp området.

Alternativ 2: ta av, trypp på timewarp knappen og du vil få en svart skjerm i noen sekunder før du hopper tilbake til spillet, da befinner du deg enten på next weypoint eller i nærheten av fienden.

Ellers kan jeg på det sterkeste anbefalle å spille il2 online. Det er fremdeles rimelig mange som spiller det. Du kan til envher tid finne en håndfull fulle servere. På kvelden er det opptill 200 spillere fordelt på mange servere. Men du må laste ned et program som heter Hyperloppy, google det så finner du det :) . Ingen som spiller på offesielle Ubisoft.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...