Gå til innhold

Samsung Syncmaster T220 blir svart av og til


magneman

Anbefalte innlegg

Har et veldig irriterende problem, først og frems vil jeg fortelle litt om skjermen:

Kjøpte ny PC for ikke så lenge siden fra Komplett.no. De leverte den relativt kjapp, men de glemte av å sende med skjermen, som skulle sendes sammen med PC-en. Skjermen ble ikke sendt, og jeg (Dvs. min far) måtte ringe til sammen 3 ganger før skjermen i det hele tatt ble sendt. Skjermen kom da litt over en uke etter at PC-en kom.

Skjermen virket ikke helt ny, kan være at det er en demovare, ettersom den ikke luktet helt ny, var noe klisjete på baksiden like ved der man setter i strømledningene, i tillegg til at det var noen småriper her og der.

De hadde vel hastverk slik at de måtte vel bare sende demovare...

 

Uansett: problemet mitt er at av og til kan skjermen skru seg av. Samsung Syncmaster T220

Dette skjer helt plutselig, når jeg er på forum eller driver med spill kan det skje. Det som skjer er at skjermen blir svart, som sagt, i tillegg til at den svake, røde stripen i den nedre delen av skjermen blir også blir slått av, så vel som det svake røde lyset som signaliserer at skjermen er på. Det virker rett og slett som om noen har tatt ut strømledningen fra skjermen! Når dette skjer, prøver jeg å slå på skjermen igjen ved å trykke PÅ-knappen, det skjer ingenting før etter ca. 10 sekunder, da alt plutselig virker helt normalt igjen. Dette skjer heldigivis ikke så altfor ofte, men kan være rimelig irriterende. Jeg har installert driveren til skjermen som fulgte med, såvel som den alternative nedlastbare oppdateringen i Windows Update.

 

Hva skal jeg gjøre? Hva kan feilen være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Send inn igjen, hvis du har fikset alt med skjermkortet så er det vel ikke så lurt å begyne å fikle med skjermen!

 

Skjønner ikke helt hva du mente med det der, fikset alt med skjermkortet? Jeg har ikke fiklet med skjermen. Har du noen begrunnelse på hvorfor det ikke finnes noen annen løsning?

 

Edit: Har sjekket noen av postene dine og undrer om jeg skal ta det du har skrevet seriøst...

Endret av magneman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...