Gå til innhold

Nytt innhold til Left 4 Dead (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skulle tatt med "Screamer", en special infected som blei droppa til fordel for boomer.

 

The Screamer was a boss zombie who didn't have any actual attacks; he was bound in a straightjacket. You knew when he was around because of his crazed, maniacal cackling. The trick to the Screamer was that if he saw you, you had a moment to kill him before he ran away. Once the Screamer got away from the Survivors to a hiding place, he would emit a loud howling scream that would cause a huge mob of zombies to attack the Survivors.

 

The 'Screamer' was cut and replaced with the Boomer. While there were several exciting moments of knowing you had to chase him down to shoot him before he screamed, dodging zombies all the way, ultimately it proved too confusing for Survivors to discover how he worked, or even to reliably notice him in the crowd. He was cut, and his horde-drawing attack eventually evolved into the Boomer attack.

 

Screamer.png

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

En screamer hadde vært kult, bare at den avla en slags lukt som menneskene gjennkjente, og sa feks " theres a screamer here".

 

Sleeper hadde også vært kult

Lenke til kommentar

Gleder meg til noen modder headshot-only kills og mer zombieaktige zombier.

 

Blokkering av de teite safe-spotsene som alle bruker burde gjøres asap, og alle campaigns i vs har de jo allerede sagt kommer.

 

Våpen trengs ikke imho, heller en ny special infected eller to, er en drøss gode ideer der ute.

 

Skulle likt å kunne valgt hvordan/hvilke stats man fikk presentert etter en runde.

 

Å kunne prioritere hvilken special infected man spawner som. Dersom man ser for seg at klanmatcher blir mer vanlige hadde det vært kjekt med en "dedikert" boomer etc, ikke nødvendigvis når man spiller vanilla, men som en mulighet i litt mer seriøse kamper.

Lenke til kommentar
Ja håper på flere våpen jeg og, men hvilke våpen? De har pumpehagle, auto hagle, UZI, sniper og m16. ser liksom ikkje noen andre våpen som kan passe inn uten at de blir for "over-powera" (som f.eks bazooka, flammekaster osv.)

 

Chainsaw!

 

 

 

Det hadde vært kult :)

STØTTES:D Eller ein stor machete^^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Ja håper på flere våpen jeg og, men hvilke våpen? De har pumpehagle, auto hagle, UZI, sniper og m16. ser liksom ikkje noen andre våpen som kan passe inn uten at de blir for "over-powera" (som f.eks bazooka, flammekaster osv.)

 

Chainsaw!

 

 

 

Det hadde vært kult :)

 

Eller boomshot. Eller mortar. Eller flammekaster.

Lenke til kommentar

eller kanskje kunne valgt på begyndelsen på bana om du ville ha meele våpen og mindre bra skytevåpen eller om du vil bare ha skytevåpen og du vil da få mindre hp men bedre skytevåpen! Eller kanskje noe som kan ligne på perk systemet på COD 4! velge gear osv

Endret av ull50kk
Lenke til kommentar
Nye våpen ala HK416, SCAR, G36, div LMG's osv. Gjerne en ny pistol, helst USP 45ACP eller p226 357SIG o.l.

Gi våpnene riktig mengde ammo i magasinet osv.. irriterer meg over slikt. Senke magasinkapasiteten fra 50 til 30 på M16 og heller sette opp damage om det blir veldig mye vanskligere.

Synes skaden våpnene gjør er bra som det er. Bare man ikke skyter de i beina tar det ikke mange skudd før de er på bakken.

Lenke til kommentar
Håper det kommer Costum maps man kan laste ned så man kan spille litt sånn spiller lagde baner til X360 :) Er litt kjedelig med bare sånne serriøse baner.. hadde vært gøy med litt sånn- stå på et sted og drep en uendelig Horde av zombier :)

 

Neppe, siden det er Microsoft som håndterer oppdateringerene spillutviklerne lager. Personlig tar jeg Valve-brett over custom-maps når som helst, med tanke på hva vi ser i Team Fortress 2 og stakkars Day of Defeat Source så tror jeg ikke Left 4 Dead kommer noe bedre ut av det.

Bare de fikser Witchen (uskummel og bugridden), alle småbugs og Tank-balansering i VS så vil spillet bli mye bedre - flere brett vil bare være en fin fin bonus.

Eneste jeg virkelig har lyst på er et Las Vegas-brett. Neonlys, høye bygninger, mye atmosfære... Og alt det nye Francis kan hate! :D

 

Våpnene er jeg fornøyd med, velbalanserte og fine.

 

Siden det er snakk om Xbox 360 så kan jo Valve gjøre det samme som Bungie gjorde med Halo 3?

 

Der har man et eget redigeringsverktøy for baner, samt en enkel, men alikevel effektiv måte å dele bilder, videoer, nye game-mods og spiller-lagde baner. problemet er vel egentlig at microsoft gjerne tillater disse verktøyene i sine eksklusive titler til xbox

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...