Gå til innhold

Nytt innhold til Left 4 Dead (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Kunne tenkt meg

 

- 2 nye karakterer (6 spillere sammen hvis ønskelig)

- håndgranat, kniv/stokk/slegge, bazooka

- sprøyte til healing

- 2 nye typer zombier

- flere, lengre, større og friere baner

Lenke til kommentar
Supert at det kommer nytt innhold! :new_woot:

De burde spesielt gjøre noe med server-biten. Det skulle ha gått an å logge seg på en server på "vanlig" måte... Altså sånn man gjør i alle andre spill, f.eks i TF2. Sykt irriterende å måtte koble seg til en helt tilfeldig lobby og så koble seg til en helt tilfeldig server, som kanskje har elendig ping. :yes:

 

Et nytt nettsamfunn, Left 4 Dead Norge, har servere =)

 

Serveroversikt: http://www.l4dnorge.no/servers

 

Selv liker jeg L4D veldig godt, og har mål om nå 53,595 drap i løpet av 2009 for å få Zombie Genocidest-utmerkelsen. :)

Endret av Lygre
Lenke til kommentar

Hvis jeg ville hatt endret på noe så må det være spiller-antall.

Burde vært et oddetall, enten 5 eller 3. (Fint om begge hadde vært et alternativ.)

 

Men glede seg til mer gjør man :D

 

Kunne også passet med mer variasjon av våpen, f.eks 5-6 forskjellige pistoler, 10-20 våpen av den tyngere garde, å kanskje det også hadde gjort seg med nødbluss som zombiene kan løpe etter ?

Lenke til kommentar
Håper det kommer Costum maps man kan laste ned så man kan spille litt sånn spiller lagde baner til X360 :) Er litt kjedelig med bare sånne serriøse baner.. hadde vært gøy med litt sånn- stå på et sted og drep en uendelig Horde av zombier :)

 

Neppe, siden det er Microsoft som håndterer oppdateringerene spillutviklerne lager. Personlig tar jeg Valve-brett over custom-maps når som helst, med tanke på hva vi ser i Team Fortress 2 og stakkars Day of Defeat Source så tror jeg ikke Left 4 Dead kommer noe bedre ut av det.

Bare de fikser Witchen (uskummel og bugridden), alle småbugs og Tank-balansering i VS så vil spillet bli mye bedre - flere brett vil bare være en fin fin bonus.

Eneste jeg virkelig har lyst på er et Las Vegas-brett. Neonlys, høye bygninger, mye atmosfære... Og alt det nye Francis kan hate! :D

 

Våpnene er jeg fornøyd med, velbalanserte og fine.

Lenke til kommentar

Håper på en ny spillmodus jeg :).. Versus lignende greier.. bare at det er flere enn 8 spillere.. og at det begyner mange survivors og 5 zombier og det.. og når en zombie dreper en survivor så blir den fyren en zombie og det samme opplegget helt til en siste fyr er død.. og Survivorne spawner inni i et lukket hus man må bryte seg igjennom..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...