albions Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Er det noen spill der ute som kan sammenlignes med AoE 1 og 2. Der man må hente resurser hugge ved og skaffe mat osv ?
ull50kk Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Vil anbefale Stronghold Crusader 1 og 2 (nr 1 er best!)
albions Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Vil anbefale Stronghold Crusader 1 og 2 (nr 1 er best!) Har spillt begge 2. Har også spilt Empire Earth 1 og 2
ull50kk Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Då blei situasjonen litt værre, då rekner jeg med at du har spilt Warcraft 3 å Starcraft.. Du kan teste warlords battlecry!
albions Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Da er det bare Rise Of Nations som gjelder. Glemte å skrive at eg har spillt det også... Hvor blir det av gode RTS spill nå om dagen ?
hugRmunR Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Glemte å skrive at eg har spillt det også... Hvor blir det av gode RTS spill nå om dagen ? Hmm... Du har nok prøvd de beste, men, jeg anbefaler at du prøver Rise & Fall - Civilizations at War. (Meget undervurdert spill) Endret 4. januar 2009 av Northern
SteinrQys Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Er ikke sikker, men kanskje noen av Settlers-spillene...?
Nacky Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ser også etter et spill mer likt Age of Empires for tiden. Ettersom de fleste strategispillene om tiden baserer seg på "Risk"gameplay som Rome Total War, eller World in Conflict-typen. Kult til tider, men savner virkelige gode i AoE 1/2(syntes ikke 3ern var det helt store, men helt greit det òg) svingen.
Brede_Skapstroppen Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 mulig at jeg husker helt feil, men er det ikke noe som heter Age of Mythology også, som er konstruert på samme lesten som AoE??!
Bata Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 mulig at jeg husker helt feil, men er det ikke noe som heter Age of Mythology også, som er konstruert på samme lesten som AoE??! Quoted for truth.
Whalecore Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Mount & Blade Er klar over at det ikke ligner mye på AoE, men har du sans for middelalderen må du bare prøve dette spillet. Det er i bunn og grunn et rollespill. Men ikke la det skremme deg! Det er ikke snakk om magi og troll og alver (om du ikke selv ønsker det ved hjelp av mods). Jeg kan love deg: - Enorme episke slag, der du faktisk er en del av hæren. - Ekstremt stort utvalg av mods (blandt annet en veldig bra Ringenes Herre mod) - Et politisk kart som minner litt om Total War-spillene. Kan lastes ned og prøves gratis, helt til level 7. Hvis du har nådd level 7 og vil prøve litt til før du kjøper, kan du lage en ny karakter og begynne på ny (så kan du spille til du når level 7 igjen). Det var bare helt tilfeldig at jeg lastet ned dette spillet (en kar som tilfeldigvis nevnte det i en annen tråd), men jeg kan bare si en ting: Dette reddet juleferien!
ull50kk Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 mulig at jeg husker helt feil, men er det ikke noe som heter Age of Mythology også, som er konstruert på samme lesten som AoE??! Quoted for truth. Har age of mythology! Jevli bra spill:) Du kan også teste Black and White 2 me tillegspakke! Anneledes men arti
FredrikFtw Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Galactic Battlegrounds er en AoE2-klone i Star Wars setting
Nacky Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Ja, Age of Mythology var tider det Men har vel spelt det ut like mye som jeg har spelt ut AoE. Får selvfølgelig aldri nok, går ikke et lan nå uten noen timer med AoE/M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå