Gå til innhold

Goa Gubbars gäng Chromaggus recruiting


Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen. Vårt guild har cleara alt content for øyeblikket utenom Sartharion 3 drager, ( drept han med 2, and I got the legs to prove it! :p).

 

Vi består av en core av norske og svenske spillere, og Gchat og vent er på norsk/svensk.

For øyeblikket venter vi på ulduar og raider en gang i uka der vi clearer alt. Dette endrer seg nok når patchen kommer. 10 mans gjøres når man føler for det, og vi PVPer endel og.

 

Vi leter etter 5-6 spillere regardless of class, som forhåpentligvis har BT/Sunwell erfaring, og kjenner klassen sin. Du må også kunne raide 3-4 kvelder i uka fra 1830 - 2315.

 

Guilden er veldig avslappet, ingen nazi regler, men hvis du har litt sår mage for drøye spøker og rasisme er dette guildet kanskje ikke det rette for deg. Endel tyrker/greker/negerspøker og Incesthumor som sirkulerer med jevne mellomrom... Dette betyr selvsagt ikke at vi er rasister, men bare ganske politisk ukorrekte, vi legger ikke noe i det, hvis du tar deg nær av dette vil jeg kanskje ikke anbefale guilden.. :p

 

Ellers vil jeg si vi har 10-15 meget gode spillere, og 7-8 slackers som vi nå vil replace ( men ikke kan fordi player poolen er ganske dårlig på vår server av skandinaver.).

 

Hvis du synes dette er interessant, Ta å send meg PM.

Hjemmesiden er www.GGG-Guild.se, Men om du slår av en prat med meg og jeg synes du ikke virker som en tilbakestående ape så er det mulig vi tar rennafart og driter i applicationen, bare å xfere så inviter jeg.

 

Ellers håper jeg at du/dere er i en blanding av Heroic/Badge gear. Raid gear kreves IKKE, vi gearer deg opp på en eller to runs så ikke bekymre deg/dere for det.

 

Da håper jeg at jeg ikke har kastet bort 5 minutter av tiden din på dette, og forhåpentligvis virker dette interessant :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...