Gå til innhold

[Løst]Full sier du?!

Svirre91

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde fest hos dama mi for et par dager siden, og jeg skulle ta det med ro med drikkinga (som alltid)...:p men den holdninga blei det fort slutt på...xD hel flaske med koskenkorva (21%) og shoota et halvt glass med 60%...det gikk som det gikk desverre...pinlig i ettertanke...:p

Tror jeg var i "lykkerus" mens jeg tok det glasset, for jeg husker ikke hva det var oppi når jeg drakk... :whistle:

Og det værste av alt..: dagen etter skulle og fader'n skifte bremsecallipere foran på bilen på tidlig ettermiddagen... :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Si meg en ting. Er du full nå også? :fun:

Nei, nei...:p

Sitter bare å kjeder vettet av meg...xD *tidsfordriv*

Fester kanskje 2-3 ganger i året for å si det sånn...:p

Skrevet
Skjønner ikke det siste dær...

Sikkert

Hadde fest hos dama mi for et par dager siden, og jeg skulle ta det med ro med drikkinga (som alltid)...:p men den holdninga blei det fort slutt på...xD hel flaske med koskenkorva (21%) og shoota et halvt glass med 60%...det gikk som det gikk desverre...pinlig i ettertanke...:p

Tror jeg var i "lykkerus" mens jeg tok det glasset, for jeg husker ikke hva det var oppi når jeg drakk... :whistle:

Og det værste av alt..: dagen etter skulle fader'n og jeg skifte bremsecalipere foran på bilen på tidlig ettermiddagen... :!:

Skrevet (endret)

ahaaa!.. Jeg klarte selfølgelig å ignorere "og jeg"

Edit: eller nei.. d står jo ikke det xD samma det

Endret av Ccconker
Skrevet

Hyggelig! :) Bra du koser deg!

Hadde jeg bare festet 2-3 ganger i året hadde jeg ikke tatt det med ro med drikkinga, så du gjorde det rette kamerat

Skrevet (endret)

HVa er så jævlig fett med å skryte av å ha drukket/være full? Er man egentlig i stand til å innrømme det da? Som oftest virker det som det kun fortelles for å være kul, osv.

Endret av doedskvad
Skrevet
hel flaske med koskenkorva (21%) og shoota et halvt glass med 60%.

Mulig en jente på 14 som veier rundt 50 kg blir full av dette. Er jo ikke nok til å bli brisen en gang.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
hel flaske med koskenkorva (21%) og shoota et halvt glass med 60%.

Mulig en jente på 14 som veier rundt 50 kg blir full av dette. Er jo ikke nok til å bli brisen en gang.

hvis det en 1 liter med 21% har det nok sin virking på en normal person. Men en som drikker seg dritings hver helg/dag må sikkert ha mer.

Skrevet
HVa er så jævlig fett med å skryte av å ha drukket/være full? Er man egentlig i stand til å innrømme det da? Som oftest virker det som det kun fortelles for å være kul, osv.

Du kan aldri har vært full, så klart man er i stand til å innrømme det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...