HLSolbjorg Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hei! Har hatt en cd key, men den har blitt borte. fikk nytt cod4 til jul, og cod5 seff Kopierte over brukeren (profile mappen) fra pcn før jeg formaterte. Er bare noen få kills fra alle gold weapons, og har completa alle challenges Men hvordan kan jeg endre serialen? Endrer jeg den ingame, blir ranken resatt :/ Veit at man skal endre den i en fil, men ikke hvilken fil. Noen som kan hjelpe? :=) Endret 3. januar 2009 av HLSolbjorg
Exxia Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Går desverre ikke Hvis det hadde gått, så hadde alle bare lastet ned en ferdig bruker med alt completed.
HLSolbjorg Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 hmmrpf Kjenner en som har fått det til :/ Han husker ikke hvordan da :/
Splaxter Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 eg vet koss du får rank 55 med alle våpen challenges ferdige uten å bruke programmer eller lignende men send pm vis du vil ha svar på d
HLSolbjorg Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Jeg vet og hvordan, men man får ikke våpnene da
Exxia Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det er vel også det som kalles juksing :/ Du trenger da ikke bytte CD key før det er nødvendig vel?
HLSolbjorg Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 NJaaa Bruker en annen sin serial, så da får jo ikke vi to spilt sammen online
NoobCannon Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Tar jo ikke lang tid og skaffe golden guns da, Shipment 24/7 HC Om du endrer på profilen din så KAN du bli bannet.
HLSolbjorg Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 shipment=boring ._. Jaja, vi får se hva det blir til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå