daemonphilos Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Noen her som er interessert i og spille en av disse spillene med meg pluss andre? Folk fra Norge primært. Også interessert i Diplomacy og Europa Universalis III spillere. Kan spille ved alle tider. Vennligst send en mail. Endret 5. januar 2009 av daemonphilos
Crispin Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har spilt civ4 multiplayer et par ganger med en kamerat, og det er meget kjekt. Men liker best å spille slik at vi er litt på lag, og jeg er ikke en god spiller. Hvordan har du tenkt at vi skal spille og hvor god er du ?
daemonphilos Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Jeg er ganske god. Er det sånn at man trenger en server for å spille?
Crispin Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 En av spillerne setter opp en server, det er ganske enkelt. Og spillet i seg selv går ikke så tregt, når man styrer i samme runde. En av spillerne setter opp en server, det er ganske enkelt. Og spillet i seg selv går ikke så tregt, når man styrer i samme runde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå