Gå til innhold

DVI på XBOX 360?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har ein gammal Scansonic LCDHDSC37V200som verken har HD inngang eller komponentinngang til xboxen. Eg vil gjerne spele med HD oppløysing og lurar derfor på eit alternativ til dei tradisjonelle kablane.

 

Har fått med meg at det finst ein VGA HD kabel, men tven har jo ein DVI inngang som eg har høyrt at er betre enn VGA og eg fann denne kabelen (xboxen har HDMI utgang) og lurar på kva av dei to kablane som gir best bilete? Og får eg med lyd på kablane eller må eg kjøpe noko ekstra?

 

Føler meg som ein brisen hulemann oppi denne digitale revolusjonen og mimrar tilbake til "gamle dagar" då det berre var ein lusen scart inngang på tven :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de som lager dreambox har laget en kabel fra dvi til hdmi med lyd, (mulig den går kun ene veien, det vet jeg ikke)kabelen du linker til har ikke lyd.

 

Kjøp vga kabelen du og bruk et adapter fra vga til dvi.

på den klumpen som går inn ixboxen er det uttak for optisk lyd.(som du da kan koble til forsterker) ellers er det vanlige phono plugger med for lyd til tv.

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar
de som lager dreambox har laget en kabel fra dvi til hdmi med lyd, (mulig den går kun ene veien, det vet jeg ikke)

 

kabelen du linker til har ikke lyd.

 

Kjøp vga kabelen du og bruk et adapter fra vga til dvi.

på den klumpen som går inn ixboxen er det uttak for optisk lyd.(som du da kan koble til forsterker) ellers er det vanlige phono plugger med for lyd til tv.

 

hmmm... ok, eg får kjøpe den VGA kabelen. Takker for hjelp.

Lenke til kommentar
Hei

 

Har ein gammal Scansonic LCDHDSC37V200som verken har HD inngang eller komponentinngang til xboxen. Eg vil gjerne spele med HD oppløysing og lurar derfor på eit alternativ til dei tradisjonelle kablane.

 

Har fått med meg at det finst ein VGA HD kabel, men tven har jo ein DVI inngang som eg har høyrt at er betre enn VGA og eg fann denne kabelen (xboxen har HDMI utgang) og lurar på kva av dei to kablane som gir best bilete? Og får eg med lyd på kablane eller må eg kjøpe noko ekstra?

 

Føler meg som ein brisen hulemann oppi denne digitale revolusjonen og mimrar tilbake til "gamle dagar" då det berre var ein lusen scart inngang på tven :p

Står på produktbeskrivelsen at den har Komponent inngang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...