Gå til innhold

Saint's row 2 - Noen som gleder seg?


Anbefalte innlegg

Noen som her som i det hele tatt gleder seg til Saints Row 2 til PC? Finner liksom veldig liten hype rundt på nettet, det skal jo egentlig komme 5 januar, men på hjemmesiden står det nå 23, og gamestop har nettopp fjernet den fra hjemmesida. De som lager det har ihvertfall vært jævlig dårlig på å gi ut info.. Spillet ser ihverfall jævlig fett ut

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som her som i det hele tatt gleder seg til Saints Row 2 til PC? Finner liksom veldig liten hype rundt på nettet, det skal jo egentlig komme 5 januar, men på hjemmesiden står det nå 23, og gamestop har nettopp fjernet den fra hjemmesida. De som lager det har ihvertfall vært jævlig dårlig på å gi ut info.. Spillet ser ihverfall jævlig fett ut

Eg gleder meg kjmpemye. Siden eg liker best å spille på data istenfor konsoll:D,er det noen som er enig i det eller? ;)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg :) Og jeg er veldig enig i at de ikke har vært særlig flinke til å advertise for Saints Row spillene... Men nå kan det hende at det skyldes at vi bor i Norge... Men som andre har sagt så er det liten hype på nettet og i forhold til GTA.

 

Jeg håper ihvertfall at det blir masse muligheter som i GTA:SA :)

Lenke til kommentar
enig i det ja.

 

Er ikke Saints Row 2 = Ghetto version av GTA?

 

Jepp. Skal vell ha alt(eller mye) av det GTA ikke hadde, så jeg tror det blir bra.

 

Jeg gleder meg :) Og jeg er veldig enig i at de ikke har vært særlig flinke til å advertise for Saints Row spillene... Men nå kan det hende at det skyldes at vi bor i Norge... Men som andre har sagt så er det liten hype på nettet og i forhold til GTA.

 

Jeg håper ihvertfall at det blir masse muligheter som i GTA:SA :)

 

Det gjelder ikke bare i Norge, men overalt egentlig. Folk vet såvidt om spillet kommer i januar i det hele tatt

Lenke til kommentar

Siste nytt

 

Hey all - sorry for the no replies, but I was on vacation with little access to a network.

 

The game will not be coming out tomorrow as many of you say, because that is the SHIP DATE, not the RELEASE DATE. Release dates are almost always on Tuesdays, which would be the 6th. With regard to the UK date on the THQ Games website, I'll ask about that when I get into the office tomorrow and everyone is back from vacation.

 

I have not heard a single word regarding a change in release date as of this moment. If I hear anything new tomorrow, you know I'll update everyone.

 

In the meantime, make sure that your computer can handle the game according to the specs we released. I don't want to see a bunch of posts complaining that the game won't work, and then you show me you're trying to run the highest settings when you have a 233 Mhz processor.

Lenke til kommentar

btw mrlg hvor fikk du den infoen?

Håper virkelig at Saints Row 2 er tilgjengelig i morra :D Universitetet starter neste uke så å få det denne uken hadde vært perfekt!

 

edit:

 

fant det i forumet til SR2:

Europe

The game will be shipping on January 23rd, as listed by the THQ-Games website. Some retailers (GAME / Play.com) have a street date of January 30th at this time.

 

:( Det er USA som får spillet den 6.

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Kommer sikkert til å prøve ut dette spillet som erstatning for GTA IV, pga. bugs og ustabil FPS. Vet ikke så mye om spillet, har såvidt sett bilder av det, men anmeldelsen av Saints Row 2 til konsoll var jo ikke så ille. :)

 

Min opplevelse av spillet i forhold til anmeldelsen var overveldende, og faktisk det akkurat motsatte av min opplevelse av GTA 4 i forhold til anmeldelsene.

 

Men et krav er at man ikke krever så mye realisme. En ting er realisme i oppdragene, en annen ting er realisme i fysikk og den mer generelle virkelighet i forhold til kunstig virkelighet. JEG liker den innmari godt i SR2 - realismen er på kanten, men det gjør det desto mer behagelig å fly helikopter og fly, og gjør også bilkjøring mindre plagsomt. Vil man ha det litt mer tro mot virkeligheten er nok ikke SR2 helt spillet.

Lenke til kommentar
enig i det ja.

 

Er ikke Saints Row 2 = Ghetto version av GTA?

 

 

blir vel mer parodi :p behøver ikke og være en dum ting da ;)

Ikke parodi, heller en etterfølger av san andreas (har ikke spillt gta 3 eller vide city), er ikke så realistisk, og er lagt mer vekt på humor, og å ha det gøy... At det er mer villt enn realistisk, akkurat som san andreas...

Lenke til kommentar
enig i det ja.

 

Er ikke Saints Row 2 = Ghetto version av GTA?

 

 

blir vel mer parodi :p behøver ikke og være en dum ting da ;)

Ikke parodi, heller en etterfølger av san andreas (har ikke spillt gta 3 eller vide city), er ikke så realistisk, og er lagt mer vekt på humor, og å ha det gøy... At det er mer villt enn realistisk, akkurat som san andreas...

Er det noen som veit systemkrava til saint row 2? :cool:

Lenke til kommentar
Er det noen som veit systemkrava til saint row 2? :cool:

 

Minimum Requirements

 

* Windows XP / Vista

* 2.0 GHz Dual-Core Processor (Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2)

* 1 GB Available System Memory

* 15 GB Available Hard Drive Space

* 128 MB 3D Video Card w/Shader Model 3.0 Support (Nvidia GeForce 7600 / ATI Radeon X1300)

* DirectX Compatible Display Capable of 640×480 16-bit Color Resolution

* DirectX 9.0c Compatible 16-bit Sound Card

* Broadband Connection for Internet Multiplayer

 

Recommended Requirements

 

* Windows XP / Vista

* 3.2 GHz Dual-Core Processor (Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2)

* 2 GB Available System Memory

* 256 MB 3D Video Card with Shader Model 3.0 Support (Nvidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD3850)

* DirectX Compatible Display Capable of 1024×768 in 32-bit Color

* DirectX 9.0c Compatible 16-bit Sound Card

* Broadband Connection for Internet Multiplayer

* Recommended System Requirements Required for 2-12 Player Multiplayer or Co-Op

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...