Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Jeg tror det, i hvertfall.

FYFAEN, jeg elsker 24. Det er så forjævlig å måtte vente helt til mandag på neste episode.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Skeeptisk :)

Skrevet

Silent clock her og silent clock der :)

Jeg tipper han kommer på sykehus og dør om noen episoder. Som vi alle vet så dør fiendene spontant ved et skudd, mens heltene bruker å drøye det lengst mulig... :p

Skrevet

Kjipte meg faktisk når terrorister avfyrte det siste skuddet på Taylor! Spennende :D

Likte også godt scenen der Jack og Moss prater om Jack sine handlinger. Tror Moss kommer til å bli rimelig forbanna etterhvert :p Eller så skjønner han at han faktisk må bryte noen regler for å få resultater!

Skrevet

Jeg er imponert over hvordan de har klart det så godt gjennom 7 sesonger. Kan telle på en hånd nesten alle episodene som ikke har innfridd i løpet av disse 7 sesongene. Stort!

Skrevet
På www.fox.com/24 leste jeg for et halvt år siden at dette skulle bli den beste sesongen hittil!

Objektiv side du fant denne informasjonen på da :)

Skrevet
På www.fox.com/24 leste jeg for et halvt år siden at dette skulle bli den beste sesongen hittil!

Objektiv side du fant denne informasjonen på da :)

Haha :)

Gleeder meg til mandag!!

Skrevet

Da er det ikke lenge igjen til neste episode :D

Skal på hytten til en kompis, så hvis de ikke klarer å holde kjeft under episoden så smitter Jack Bauer sin aggresjon lett over på meg!

Skrevet

3 av 4 som skal ser følger skikkelig med da, men bare en person kan være nok til å ødelegge konsentrasjonen under episoden :p Ser alltid ellers med mor og far (far var faktisk den som fikk meg til å begynne å se 24).

Men da stakk jeg. Kos dere med episoden i kveld! I'm sure I will :D

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Mamma hadde klubb en dag det var 24, ikke spesielt vellykket :ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...