Gå til innhold

Kommende spill vi ps3 eiere kan se frem til i 2009


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Infamous kommer i vår også! Det blir hele tiden glemt i slike typer tråder. Uncharted 2 kommer ifølge traileren i høst 09 det samme gjelder Tekken 6 og dens nye trailer. Mye penger å bruke for min del. Uncharted 2, Tekken 6, KZ2 og Infamous er sikra hvertfall. Og om det kommer 09: FFXIII VS, TrIco, Heavy Rain, GoW III, Ratchet & Clank Future 2, MAG, Twisted Metal PS3, Syphon Filter PS3, Yakuza 3, White Knight Chronicles, Quantum Theory og Wardevil er interessante.

 

Jepp, det er mange som vi vet kommer i 09, men som ikke har en sikker utgivelsesdato. Derfor har ikke de blitt lagt til, men så fort vi har en sikker dato, blir de lagt til :)

 

gudfaren kommer 6. mars...ble annonsert i dag ellers veldig bra tråd!

 

 

Endret :) Takk for tips! ;)

 

 

 

og gi beskjed om nye spill, utgivelsesdatoer. Det er ikke alt jeg selv får med, så hadde vært fint om noen kunne skrevet i tråden angående endringer o.l.

 

Sammen gjør vi denne tråden best mulig. :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Tror kanskje du må bytte på gudfaren release daten igjen...

Denne siden sier 6. Mars i UK: http://www.electronictheatre.co.uk/article...sedate03080109/

 

mens denne og gamer.no sier 27/26 feb. i Europa

http://www.videogaming247.com/2009/01/08/g...m-release-date/

 

tror nok det er 27/26 feb :)

 

Endret tilbake igjen :)

 

Gleder meg mest til Killzone og Resident evil 5 akkurat nå men, ser også frem til God of war. Veldig bra tråd BTW

 

Gleder meg også veldig til de spillene, og takk for ros! :)

Lenke til kommentar
Vel, nå dømmer ikke jeg spill på animasjonene, men jeg skjønner heller ikke hypen rundt RE5

Fordi Wesker spiller en stor rolle i dette spillet og at det er ett co-op survival horror spill. Gleder meg i alle fall til RE5.

 

Ellers så blir det killzone 2, uncharted 2, white knight chronicles og div annet. White knight chronicles vedder jeg på at det kommer rundt 2 kvartal en gang. Til amerika i alle fall, men så er jo ps3 sonefri også.

Lenke til kommentar

Flott tiltak, Paisley!

 

Men det hadde kanskje vært fint med en liten oversikt over store spill vi vet kommer i 2009? :)

 

Personlig ser jeg mest fram til Killzone 2, Skate 2, Resident Evil 5 og Uncharted 2 dette året. Heller ikke dumt at det er ca. en måneds opphold mellom utgivelsene.

Hadde vi bare kunne fått bekreftet at GT5, FF XIII Versus og Heavy Rain også treffer i år! :wow:

 

Er litt spent på hva Insomniac koker i hop for oss i 2009. Må si jeg er litt mer gira på å fullføre historien i Resistance enn å spille enda et Ratchet and Clank.

Lenke til kommentar
Flott tiltak, Paisley!

 

Men det hadde kanskje vært fint med en liten oversikt over store spill vi vet kommer i 2009? :)

 

Personlig ser jeg mest fram til Killzone 2, Skate 2, Resident Evil 5 og Uncharted 2 dette året. Heller ikke dumt at det er ca. en måneds opphold mellom utgivelsene.

Hadde vi bare kunne fått bekreftet at GT5, FF XIII Versus og Heavy Rain også treffer i år! :wow:

 

Er litt spent på hva Insomniac koker i hop for oss i 2009. Må si jeg er litt mer gira på å fullføre historien i Resistance enn å spille enda et Ratchet and Clank.

 

Igjen, tusen takk for ros! Er morsomt når man ser arbeidet man har lagt ned, er til nytte for andre.

 

pga. ekstrem latskap, har jeg ikke fått lagt til TBA spill, men det kan jeg love dere at kommer! ;)

 

Det har vel blitt sagt at det skal komme et nytt R&C spill, iallefall var det Insomonac's neste oppgave etter at Resistance 2 var i havn, så vi får virkelig satse på et nytt R&C eller J&D spill! :)

Lenke til kommentar

Blir mye snadder i år også. Håper FFXIII/Versus kommer ut, dog det er kanskje lurt å holde forventningene nede akkurat der. Gleder meg oså til White Knight Chronicles, det har snart vært ute i en måned i Japan nå, så ventetiden er kanskje ikke så enorm. Last Remnant skal vel også komme til PS3 rundt sommertider.

 

Ellers Resident Evil 5, Killzone 2, Street Fighter IV.... blir en dyr affære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...