Gå til innhold

Tabard for bedre repping

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er fremdeles hated med dem og har med 2 enchants 696 defense rating, dvs over 540 defense, så det er langt fra noe verdi å bruke tiden for å få denne enchanten. Det er bedre enchants der ute og du trenger ikke noe enchants på skuldrene når du har fått deg litt bedre utstyr.

I helvete har du 696 defence for? :p

Så han blander defence og defence rating? Rait. Anyhow, ingen grunn til å gå særlig over cap, viktigere å se etter andre ting.

Hva er det med deg og måten du svarer på her på denne delen av forumet? Jeg sier klart og tydelig at jeg har 696 defense rating så jeg blander ingen verdens ting her.

Skrevet (endret)

Jeg slo opp noen tall nå nettopp. Med 696 har du ca. 541 defence, sant? Altså rett over softcappen på 689 rating for critcap. Med sjekk over dine numre viser det seg at jeg tok feil (siden jeg, unnskyld meg, ikke har spilt protpala med tank som fokus i WotLK) og feilberegnet mengden rating som kreves for å nå cap. Jeg trodde den lå lavere på defence ratingen, og at du derfor hadde nådd godt over cap (560-ish). Dette, kombinert med dine "problemer med å nå cap"-poster + det faktum at MANGE paladins i TBC lå alt for høyt på defence og derfor gimpet seg på avoidance/mitigation/stamina, fikk meg til å lure. Du kunne gått i den samme fellen. Feilen her var altså min, beklager det.

Da regner jeg med at du vet hvordan du bør geare heretter.

Hvordan jeg svarer får være min sak. Såvidt meg bekjent har du noen ganske drøye poster her, så du havner ganske langt tilbake i rekken når det kommer til holdninger og kritikk jeg faktisk tar hensyn til.

Endret av Lycantrophe
Skrevet

Hva jeg har sagt i andre tråder har ingen ting med det jeg sier her, jeg er og forøvrig slik at jeg svarer slik jeg selv blir besvart så kanskje gjengparten av forumbrukere burde gå litt i seg selv.

Skrevet

Snakker da om innholdet i andre tråder, ikke måten jeg svarer på. Men nok off topic, da det over PM om du har noe mer å si.

On with the show.

Skrevet

Til han mage'n som ikke visste hvorfor han skulle gidde reppe.

Den shoulder enchanten til kirin tor ved revered er jo alltids noe å gå for ;) er ikke vanskelig å få revered heller.

Skrevet (endret)
Så han blander defence og defence rating? Rait. Anyhow, ingen grunn til å gå særlig over cap, viktigere å se etter andre ting.

Nå er vel strengt tatt defense en av de beste statsa for avoidance, pga diminishing returns. Og med mengden skade raid-bosser gjør så ser jeg ikke noe poeng å droppe avoidance for å få mer EH.

Og de epic itemsa du får fra reputation er av samme kvalitet som naxx 10 mann (utenom sapphiron og kel) og heroics. Litt annerledes stat-fordeling, noen ganger bedre, noen ganger dårligere.

Endret av KAS
Skrevet
Til han mage'n som ikke visste hvorfor han skulle gidde reppe.

Den shoulder enchanten til kirin tor ved revered er jo alltids noe å gå for ;) er ikke vanskelig å få revered heller.

Tror du roter veldig nå.

Skrevet
Han roter nok ikke veldig. Har bare blandet shoulder enchant med head enchant.

Han gjør nok det, og de nye head enchants er såpass mye bedre enn de gamle outland head enchantene at de gjør det verdt å skaffe nok rep med riktig faction.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...