Gjest Guest_Kåten_* Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Hei, jeg er 14 år og lurer på noe om trang forhud, jeg har det og får ikke trekkt det over hodet, er det normalt når man er 14 år og har en penis lengde på 14cm når du har stå(Er det lite foresten)? Vil jeg få trekkt forhuden lengre når den blir større? Jeg ser at gutter i klassen som har større en meg har en slags rødfarge på kuken, er det normalt? For man det når den blir større?
Frohman Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 14cm penis er gjennomsnittlig. Du vil ikke få trukket forhuden over penishodet uten videre når du blir eldre. Det må du øve deg på. Jeg er ikke sikker på hva du sikter til med "rødfarge", men det er sikkert individuelt.
Mojo Pin Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Prøv daglig å trekke forhuden tilbake. Du skal ikke rive den bakover hvis du kjenner at det ikke går, men tøye den litt. Dersom du ikke ser noen resultater, og du aldri har fått til å trekke forhuden bakover, bør du vurdere et besøk til legen, og la han avgjøre om en omsjæring (et lite snitt i forhuden) er nødvendig..
Anbefalte innlegg