Gå til innhold

ComputerCity greit og handle fra dem.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ComputerCity

 

Har tenkt og kjøpe en Flatbedscaner og dem er ganske rimelige på den jeg vil ha.

 

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med kjøp fra dem,angående varebeholdning,leveringstider,reklamasjoner,etc.

 

Synes selskapet virker litt suspekt,men er nok bare jeg som er litt paranoid :ermm:

 

Hei!

God service i den sjappa. Ikke minst så er det greie priser også.

Ikke noe suspekt med det selskapet der. De er store med Siba i ryggen.

 

Arthur

Lenke til kommentar

Han duden fra ComputerCity som ofte er aktiv i forbrukerrett er veldig bevisst på forbrukerrettigheter. Så er resten av gjengen som jobber der halvparten så bevisste på dine rettigheter som forbruker, så burde det være trygt å handle derfra.

 

Jeg tror personlig at det finnes mange webshopper som er verre plasser å handle fra!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et lite resyme.

 

Bestilte scanner'en av dem,vare ikke på lager som forventet men fikk med ukjent leveringsdato.

Sente en mail tilbake til butikken om dem hadde en anelse om når den var på lager igjen,om det var snakk om uker eller måneder.Fikk mail tilbake at dem ikke kunne si når den var tilbake i butikken,så jeg avbestilte orderen da jeg regnet med at det ville ta tid da dem ikke hadde noen ide om når den var tilbake på lager.

Tre dager etter avbestillingen var den tilbake i butikken noen hundrelapper dyrere en før,så jeg har nå i dag bestilt den igjen og får den vel om noen dager.

 

En ting er sikkert logistikk er helt på bånn der når dem ikke har ordrebekreftelser fra levrandører og ikke vet at varer er på vei tre dager før de kommer,eller er det noe annet som ligger til grunn der i gården tro ?.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Vi hadde dessverre ukjent leveringstid på denne varen slik jeg forstår saken (har mange kunder i butikk som også har spurt), og da blir det bare å gjette hvis vi må si noe. Grunnen til at prisen har gått opp er at innkjøpsprisen har steget. Det at dollarkursen har steget så kraftig siden i fjor sommer gjør at vi ser et påslag på store deler av sortimentet. Dette er noe som vi også ser hos de fleste av våre konkurrenter. Startet på enkelte produktgrupper allerede i desember.

 

Håper du ellers blir fornøyd med din nye scanner. :)

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Prisoppgang forstår jeg,den er over hele linja :)

 

Men varesporing skulle ikke være noen problem i dagens dataalder,en viss anelse må man da ha om varer er på vei eller ikke.

Hos oss får vi alltid ordrebekreftelse og hvis ikke varen er tilgjengelig i Norge så får vil en antatt leveringsdato og blir oppdatert hvis ikke datoen kan overholdes.

 

Ingen sure minner,bare litt frustrert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...