Gå til innhold

Cod 4 eller 5?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg sku starte spillet for første gang, any1? :p

 

ahhh, får ikke til å sette verken link eller bilde..

 

dritt :p

 

hvertfall: ERROR: could not find zone '\program files (x86)\steam\steamapps\common\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx.ff'

Endret av ezkoo125
Lenke til kommentar
Opps ::: Sitter ikke på egen maskin så kan liksom ikke se etter. Får du ikke svar her så tipser jeg om Battle.no

 

Edit: Men husk å patche spillet etter installasjon, battle.no har også filer til download og er som regel kjappere en de fleste andre sider når man trenger en patch eller mod for den saks skyld :)

 

 

 

endra steam til engelsk slik som det sto i et råd fra en annen tråd, nu updater steam, har gjort d i 4 min med 170 kb/s konstant å still 0% o.o

Lenke til kommentar

Kommer jo litt ann på linja di, men jeg får maks hurtighet på battle.no dvs 1,4MB/s. Laster du ned derifra må du kasnkje legge banen på nytt i update siden det ikke er vanlig bane til steam.

 

Bare å glede seg i affal.. det er helt supert spill.. masse action i singleplayer og drit kult i multiplayer og en godt community rundt hele spillet

Lenke til kommentar

Avbryt den og last ned fra battle.no da vel :) Når patch'ern spør etter bane så legger du bare til steam banen du viste i tidliger post her \program files (x86)\steam\steamapps\common\call of duty 4

 

Edit: hvis det er der exe fila di ligger, eller kanskje det er helt annerledes når du har det på steam

Endret av Cri
Lenke til kommentar
CoD5 både SP og MP sugde! Jeg fordrar rett og slett ikke det spillet, så angrer felt på at jeg ønsket meg det til jul. Nei holder meg til gode gamle Cod 4.

Du synes mp suger i CoD5, men liker den i CoD4?

Ganske poengløst i og med at det er 100% likt om man ser bort i fra våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...