Gå til innhold

Kva skal eg avinstallere?


rlidal

Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg tykkjer det er litt artig å gjere litt sport i det å kvitte meg med alt eg ikkje treng. I den anledning har eg gått gjennom dei programma som finst, og endt opp med ei lita liste som eg ikkje har peiling på kva gjer. Har lest om alle, men eg tør ikkje å meine noko om når og i kva samanheng dei køyrer hos meg. Har nokon lyst å prøve seg?

 

- Soft data fax modem with smart pc

- SMSC IrCC v5.1.3600.7

- ATI Parental Control and Encoder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du legger sport i det, er det jo en del av sporten å google seg fra mtil hva programmet gjør også ;)

:) Jau, men det var jo akkurat det eg hadde gjort. Fann jo informasjon om alle, men det er vanskeleg å vite om det er trygt for meg å avinstallere dei. Då må ein lite på kloke hovud her inne. Dei (kanskje til og med du) kan heller ikkje seie noko garantert om min sak, men det er heilt sikkert nokon som veit at det eine programmet der kjem eg aldri til å nytte, eller at eg berre nyttar det dersom og vissom bla bla. Skjønar du?

Lenke til kommentar

Bruker du ikke / har ikke faxmodemet på maskinene, kan du slette den første.

 

Trenger du eller andre å beskyttes mot voksent materiale, eller trenger ATI sin PVR funksjonalitet, beholder du den andre.

 

Bruker du ikke / har ikke infra-rød port, kan du slette den siste.

 

Husk på at dette bare er min mening, og det er helt sikkert mange som vil si at du ikke skal avinstallere noe som helst.

Endret av Jarik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...